Slijedeći posljednje trendove prema kojima angažmane u renomiranim modnim kućama dobivaju glumice umjesto modela, Christina Ricci postala je zaštitno lice kuće Donna Karan New York.
Christina je za DKNY snimila i prvu reklamu, dvominutni filmić Four Play u režiji Jake Sumnera, sina pjevača Stinga i Trudie Styler, a glumica se za potrebe ovog filmića i razodijenula.
Kako se nova DKNY-jeva torba Eldridge može preklopiti na četiri različita načina, tako je Christina prikazana kroz prizmu četiri žene koje u hotelskoj sobi u New Yorku čekaju pravo vrijeme za izlazak. Ipak, te četiri žene na kraju se stapaju u jednu, baš kao što je riječ o jednoj torbi a ne njih četiri.
"Godinama sam vjerovala u ideju da dizajneri trebaju kreirati i kontrolirati svoj proizvod kako im netko drugi ne bi pokrao ideju", izjavila je Kelly Cutrone, vlasnica modno marketinške tvrtke People's Revolution koja je u suradnji s DKNY-om napravila ovaj filmić koji je odmah potom objavljen na internetu.
Izleti DKNY-ja u svijet filma i dalje se nastavljaju, pa tako ta modna kuća opet u suradnji s People's Revolutionom planira snimanje novoga filmića, ovoga puta u režiji Kai Regana, a glavni fokus bit će na džemperu Cozy Sweater.
Prethodni članci:
arti-200911090643006 arti-200911020549006 arti-200910270004006