Zaboravite na bijelo, crno i rose: Plavo vino osvojit će vas na prvi pogled, a cijena mu je i više nego dobra

Image
Foto: Instagram, giklive_de

Izgleda toliko nestvarno, a opet toliko dobro

7.9.2017.
14:00
Instagram, giklive_de
VOYO logo

"Zaboravite sve što znate o vinu. Pokušajte zaboraviti na zaštićene oznake izvornosti vina, složene i zahtjevne standarde usluga i sve što vam je sommelier rekao na tečaju degustacije vina. Zaboravite tradiciju i zaboravite da govorimo o tekućini koja simbolizira Krv Kristovu u crkvi. Sada otvorite oči, što vidite? Slatko i plavo piće s 11,5 posto alkohola. To je Gik. Želite li ga isprobati?"

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ovim je riječima opisano eksluzivno plavo vino na službenoj stranici španjolskog branda Gik i malo koga može ostaviti ravnodušnim. Naviknuti smo na bijela, crna i rose vina pa nam nikako nije jasno kako vino može biti plavo, osim ako mu nije dodan liker Blue Curaçao.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Plavo vino se dobiva mješavinom soka bijelog i crvenog grožđa, a plavo je zahvaljujući pigmentu anthocyaninu (dobiva se iz kore crvenih grozdova) te organskom bojilu indigo karminu. Ljudi iza ovog fenomenalnog proizvoda nemaju nikakva prijašnja znanja o proizvodnji vina. Kako stoji na njihovoj stranici, oni su mala grupa od šest dvadesetogodišnjaka, nemaju fiksni raspored ni hijerarhiju, a njihov ured je po cijelom svijetu. Oni nisu biznismeni već kreativci: dizajneri, programeri, umjetnici i glazbenici.

Zašto plavo vino?

"Gik je stvoren zbog zabave. Malo smo razbili rutinu da vidimo što će se dogoditi. Stvorili smo nešto novo. Drugačije. Zašto plavo vino? A zašto ne?"

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Vrlo kratko i jasno, ovi kreativci su se zaista potrudili napraviti nešto do sad neviđeno, a sve su upakirali direktnim i zanimljivim marketingom. Svaka čast! Njihovo vino možete naručiti na službenoj stranici po cijeni od 36 eura (oko 270 kuna) za tri boce.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
nedelja
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo