UBILI SU NAM JOŠ JEDNU LEGENDU: / Kad sljedeći put otvorite omiljeni Toblerone mogli biste se jako šokirati

Image
Foto: Toblerone

Slavna švicarska čokolada pojavila se u novom 'izdanju' i izazvala pravu lavinu gnjeva na društvenim mrežama.

8.11.2016.
12:57
Toblerone
VOYO logo

Ovu čokoladu voljeli smo baš takvu kakva je... To jest - kakva je BILA. Pomalo nezgodna za lomljenje, ali savršenog ukusa i lijepa na oko.

A sad, tijekom posljednjih nekoliko mjeseci, Mondelez International promijenio je prepoznatljivi izgled Tobleronea.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tvrtka kaže da su je bili prisiljeni smanjiti zbog porasta troškova proizvodnje te da to nema baš nikakve veze s Brexitom, piše Telegraph.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

No, neki potrošači taj potez opisuju kao "pogrešnu odluku", a većina ih se slaže da veći razmaci izgledaju "glupo".

Image
I TO RADIMO POGREŠNO? /

Toblerone, čokolada koja simbolizira švicarske Alpe, jede se ovako

Image
I TO RADIMO POGREŠNO? /

Toblerone, čokolada koja simbolizira švicarske Alpe, jede se ovako

U priopćenju na Facebook stranici Tobleronea, tvrtka navodi: "Morali smo donijeti odluku između promjene oblika čokolade i podizanja cijene".

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Odlučili smo se za promjenu oblika da bi proizvod ostao pristupačan za naše klijente, a to nam omogućuje da i dalje nudimo proizvod visoke vrijednost", navode iz tvrtke.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Trokuti su i dalje tu. Ali, razmak među njima je povećan i delikatna ravnoteža je poremećena. To jednostavno više nije to.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Standardno pakiranje Tobleronea, ono od 400 i 170 grama odjednom se smanjilo na 360 i 150 grama. I kao da to samo po sebi već nije dovoljno grozno, još su mu promijenili i oblik!

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Umjesto gusto zbijenih čokoladnih trokuta, pakiranje od 150 grama sada ih ima samo devet, s velikim razmacima između. Tako da Toblerone sada izgleda kao obična čokolada na koju je odozgo "nabacano" nekoliko trokuta.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ambalaža je, doduše, ostala ista, ali cijeli dojam je da "to više nije to".

Fnc 16
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo