Ovu čokoladu voljeli smo baš takvu kakva je... To jest - kakva je BILA. Pomalo nezgodna za lomljenje, ali savršenog ukusa i lijepa na oko.
A sad, tijekom posljednjih nekoliko mjeseci, Mondelez International promijenio je prepoznatljivi izgled Tobleronea.
Tvrtka kaže da su je bili prisiljeni smanjiti zbog porasta troškova proizvodnje te da to nema baš nikakve veze s Brexitom, piše Telegraph.
No, neki potrošači taj potez opisuju kao "pogrešnu odluku", a većina ih se slaže da veći razmaci izgledaju "glupo".
U priopćenju na Facebook stranici Tobleronea, tvrtka navodi: "Morali smo donijeti odluku između promjene oblika čokolade i podizanja cijene".
"Odlučili smo se za promjenu oblika da bi proizvod ostao pristupačan za naše klijente, a to nam omogućuje da i dalje nudimo proizvod visoke vrijednost", navode iz tvrtke.
Trokuti su i dalje tu. Ali, razmak među njima je povećan i delikatna ravnoteža je poremećena. To jednostavno više nije to.
Standardno pakiranje Tobleronea, ono od 400 i 170 grama odjednom se smanjilo na 360 i 150 grama. I kao da to samo po sebi već nije dovoljno grozno, još su mu promijenili i oblik!
Umjesto gusto zbijenih čokoladnih trokuta, pakiranje od 150 grama sada ih ima samo devet, s velikim razmacima između. Tako da Toblerone sada izgleda kao obična čokolada na koju je odozgo "nabacano" nekoliko trokuta.
Ambalaža je, doduše, ostala ista, ali cijeli dojam je da "to više nije to".