Nakon incidenta koji je obišao svijet, H&M je odlučio angažirati stručnjaka za različitost

Image
Foto: flickr, MikeMozart

Fotografija s malim Afroamerikancem podijelila je ljude diljem interneta

22.1.2018.
11:30
flickr, MikeMozart
VOYO logo

Poznati brend H&M nedavno je naišao na kritike brojnih ljudi zbog fotografije koja je ukazivala na rasizam. Naime, u reklamnoj kampanji objavili su fotografiju na kojoj mali Afroamerikanac nosi hoodicu na kojoj piše 'Najkul majmun u džungli', a ljudi su reagirali vrlo burno. Kako se ovaj slučaj ne bi ponovio, angažirali su stručnjaka koji će brinuti o poštivanju različitosti, piše Daily Mail.

H&M pod udarom javnosti zbog rasističke fotke: Twitter je, očekivano, potpuno podivljao

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Zanimljiva odluka

Ovu odluku H&M je podijelio na svojem Facebook profilu. Shvatili su kako su pogriješili i kako je vrijeme za promjene. "Nedavni incident nije bio namjeran, ali je pokazao koliko je naša odgovornost kao globalnog brenda velika. Dobili smo razne povratne informacije. Naša predanost rješavanja različitosti je velika pa smo upravo zato i zaposlili pravog stručnjaka na ovom području da unaprijedimo naš rad. Uskoro ćemo reći više...", napisali su iz H&M-a.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Možda je ipak malo prekasno za ovakve stvari s obzirom da se cijeli svijet urotio protiv brenda, a pobunili su se i neke slavne osobe koje su odmah prekinule suradnju s H&M-om. Također, prodaja im je, nakon događaja, znatno pala.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo