RTL.hr vam redovito donosi priče o "malim biznisima koje ćete voljeti". Ovoga puta to je priča o hrvatskom boutiquw fast food restoranu iz Splita.
Sexy Cow je kao ideja boutique fast fooda po uzoru na L.A tortilla barove počeo s radom u ljeto 2016. Sexy Cow nastao je u suradnji s njihovim partnerom Saarom Zafrirom, dizajnerom iz Izraela koji je osmislio ime i logo. Vlasnica Romana Grbić opisala je Sexy Cow kao miks Los Angelesa i Tel Aviva prenesenog u Split.
''Naravno, taj spoj iz inozemstva smo mi prilagodili Mediteranu. Pokušali smo da ta hrana bude bliža našim ljudima. I dalje je ona malo začinjenija, što Mediteran baš ne preferira, ali ljudi dobro reagiraju'', ispričala nam je vlasnica.
Pojasnila je kako koriste veoma skupo meso i kako se priprema jela posve oslanja na osoblje.
''Presa s kojom radimo tortilje ne postoji uopće u Europi, sve smo morali uvesti iz Amerike da bi uopće mogli ostvariti taj dio'', rekla je Grbić.
Iz svih ovih razlog, njihove cijene su nešto više i zbog toga su Splićani u početku bili malo skeptični, priznaje Grbić. No kaže, mišljenje se promijeni jednom kad probaju i većina se uvijek vrati. I kaže, nisu popularni samo među mještanima, nego imaju i jako puno Zagrepčana koji se redovito vraćaju u njihovu street food zalogajnicu.
''Turistima je to bomba. Za tortilju koju mi napravimo za 10 minuta, u sezonu znaju čekati i po dva sata!'', naglasila je Grbić.
''Nudimo craft tortilje od hrvatskog mesa kao što je: ramstek, burger od govedine, piletinu te vegetarijansku tortilju, salate, milk shakeove i naša pića poput prirodne limunade i ledenog čaja'', opisala je ponudu vlasnica.
Najpopularnija tortilja im je Naughty Cow. Naughty Cow je wrap od ramsteka, slanine, guacamole umaka, topljenog sira, prženog jaja, tabasco umaka, zelene salate, pečenog luka i krastavaca. Vlasnica kaže kako je oni često preporučuju osobama koje prvi put dolaze kod njih jer je najsavršenije pogođena sa svim umacima. U njihovim burgerima nalazi se isključivo govedina, te i oni dolaze u wrapu.
Čim su otvorili, počeli su se oglašavati na društvenim mrežama, no Grbić priznaje na početku je to bilo puno više amaterski. No kroz vrijeme, učenje i napredak tehnologije. Njihovu ponudu možete pogledati na njihovoj Facebook stranici.
Vlasnica priznaje kako u vremenu poskupljenja i inflacije nije lako.
''Svi se susrećemo s raznim poteškoćama; od nedostatka kvalitetne radne snage do povećanja cijena sirovina i energenata.Uglavnom živimo u neizvjesnosti'', kazala je Grbić.
Trenutno su u fazi stabilizacije nakon covida i nadaju se kako se ubrzo sve stabilizirati. Trude se biti konkurenti i ne gubiti na kvaliteti, jer bračni par Grbić voli svoj posao i jednog dana se žele pokrenti franšizu.
''Volimo ljude činiti sretnima i to nam gorivo koje nam daje motivaciju da budemo bolji ljudi'', kazala je Grbić.