uljepšavanje dlake i kože /

Veterinar je pokrenuo prvi domaći kozmetički brend za pse: 'Stvarati za naše četveronožne prijatelje je zadovoljstvo'

Image

Vlasnik brenda priznaje kako je najteže bilo ideju pretočiti u realizaciju

30.1.2022.
15:10
VOYO logo

Svi vlasnici žele najbolje za svoje kućne ljubimce, a ovaj hrvatski brend začetnik je prve hrvatske kozmetike  za kompletnu njegu dlake i kože kućnih ljubimaca. Početkom 2019. godine svoje proizvode su stavili na tržište, a tri godine prije započeli su s razvojem i istraživanjem.

Uvidjeli su potrebu na tržištu

Fokus Pet Secreta je jedinstvena sinergija prirodnih sastojaka i najnovijih dermatoloških saznanja, kako bi na tržište donijeli visokokvalitetne proizvode za regeneraciju, zaštitu i uljepšavanje dlake i kože svih pasmina pasa.

''Uvidjeli smo da na tržištu postoji potreba za kozmetikom za pse te smo odlučili ponuditi nekoliko opcija njege i zaštite, točnije šampone, regeneratore, maske i sprejeve za zaštitu kože i dlake, ali i ponešto specifičnije proizvode poput balzama za njušku, šapice i kaluse (žuljeve) na laktovima kod velikih pasmina te tonik za čišćenje suznih mrlja kod pasa i mačaka'', rekao nam je direktor brenda Dario Čičin-Karlov, inače po struci veterinar.

Image
Foto: Pet Secret

Direktor brenda upozorio je kako je PH kože psa je 7,0 - 7,4 tj. neutralna odnosno blago lužnata. Koristeći ljudske šampone, čak i one neutral baby šampone koji su lagano kiseli, doći će do toga da će dlaka psa dobiti žutu nijansu, no najgore od svega je što se može javiti suhoća kože i prhutanje. Bez obzira je li dlaka duga ili kratka ona treba biti sjajna, gusta i čista bez neugodnih mirisa. Zaprljana i neočešljana dlaka nije samo izgledom nepoželjna već je i pogodan medij za travke, razne parazite, prvenstveno buhe i krpelje, kao i mikroorganizme poput bakterija i gljivica, što dovodi do infekcije kože

Tekst se nastavlja ispod oglasa

''Za početak smo lansirali dvije linije – aromatherapy liniju i liniju s procijanidima. Ustvari, željeli smo napraviti sinergiju tradicionalnog i inovativnog pristupa te pokazati da se s aromaterapijskim tradicionalnim komponentama može napraviti proizvode koji će ljubimcima pružiti kompletnu njegu i zaštitu. Tako bi procijanidi iz švicarske sorte grožđa Pinot Noir, koji djeluju kao snažni antioksidansi i neutralizatori slobodnih radikala, spadali u inovativni pristup, a 100% prirodna kemotipizirana eterična ulja te čista biljna ulja i voskovi u tradicionalni aromaterapijski pristup'', dodaje Čičin-Karlov.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Još jedna posebnost Pet Secret proizvoda je u tome što su boje na ambalaži u vidnom spektru psa, od svijetlo žute do tamno plave, što čini ove proizvode na dodatan način specijaliziranima za svoje krajnje korisnike – kućne ljubimce.

''Pet Secret ime je nastalo u suradnji sa renomiranom marketinškom agencijom na temelju filozofije koje smo od početka zastupali, a to je da su svi Pet Secret proizvodi jedinstveni i da sadrže tajnu koju će svaki korisnik otkriti vrlo brzo nakon korištenja a to je da su svi proizvodi na prirodnoj bazi, jedinstveni, jednostavni za korištenje i djeluju preventivno jer istovremeno pružaju njegu i zaštitu'', kazao je Čičin-Karlov.

Pet Secret je, kaže Čičin-Karlov startup tvrtka iza koje stoje hrvatski investitori. Kao doktor veterinarske medicine, on je i do sada radio u međunarodnim i hrvatskim farmaceutskim tvrtkama. Svoje proizvode razvili su u suradnji s najvećim stručnjacima iz područja veterinarske  dermatologije i kozmetologije, a sve u ime potpune njege četveronožnih ljubimaca. U timu su osim njega, još djelatnice u istraživanju i razvoju te nabavi i proizvodnji.

Image
Foto: Pet Secret

''Korištenjem hladno tiještenih biljnih ulja i kemotipiziranih eteričnih ulja  u jednoj te procijanida u drugoj liniji, nastojimo ponuditi inovativne  proizvode koji spajaju ono najbolje od znanosti i prirode, a sve u cilju  pružanja vrhunskih proizvoda za potpunu njegu četveronožnih  ljubimaca. I potpunu sreću njihovih dvonožnih vlasnika'', izjavio je direktor brenda.

Trenutno Pet Secret proizvode možete pronaći na preko 300 lokacija u Hrvatskoj (dm, BIPA, pet shopovi, veterinarske ambulante, groomeraji i web shop) te na tržištima Srbije, Slovenije, BiH, Crne Gore, a uskoro i na tržištu Njemačke, Italije, SAD-a i Južne Koreje.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
krevetići za pse /

Hrvatski brend za kućne ljubimce Qushin osvaja inozemno tržište: 'Nije se bilo lako probiti'

Image
krevetići za pse /

Hrvatski brend za kućne ljubimce Qushin osvaja inozemno tržište: 'Nije se bilo lako probiti'

U koroni počeli su se više cijeniti prirodni proizvodi

Trenutno u ponudi nude ukupno 15 proizvoda. Dvije linije šampona, regeneratora i maski, White Pearl šampon isključivo namijenjen za bijelu dlake te Tonik za čišćenje suznih mrlja namijenjen psima i mačkama. Uz to, nude balzame za njegu šapica i njuškice, sprej za zaštitu dlake, sapun za pranje i zaštitu šapica,sprej za lakše raščešljavanje,mast za kaluse i žuljeve te serum za njegu šapica i dlake.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

''Svi proizvodi su podjednako dobro prihvaćeni i djelotvorni u kratkom razdoblju korištenja. Ali ako moram neke izdvojiti, onda su to 100% prirodni Aromatherapy sapun za njegu i zaštitu šapica koji njeguje, regenerira ,djeluje protuupalno, antibakterijski i protugljivično a kao drugi proizvod Aromatherapy balzam za njegu i zaštitu šapica koji sprječava djelovanje vanjskih čimbenika (užareni asfalt, neravne i grube površine a zimi štiti od snijega, leda i soli), ublažava ispucanost jastučića na šapama te potiče regeneraciju, a također djeluje i antibakterijski i protugljivično'', kazao je Čičin-Karlov.

Pet Secret proizvodi namijenjeni su njezi i zaštiti dlake i kože pasa. Izuzetak je Tonik za čišćenje suznih mrlja koji mogu koristiti i psi i mačke.

Image
Foto: Pet Secret

Vlasnik brenda priznaje kako je najteže bilo ideju pretočiti u realizaciju jer je trebalo organizirati odjel istraživanja i razvoja, naći kvalitetnu ambalažu koja odgovara sadržaju te dizajnirati sve proizvode i kutije kako bi na prvu dali dojam posebnosti.

U koronakrizi je povećan broj kućnih ljubimaca, jer su ljudi prešli na rad od kuće i sve više vremena provode u prirodi u šetnji na svježem zraku. Tako se, tvrdi Čičin-Karlov, povećala i potražnja za njihovim proizvodima pogotovo što se sve više cijene prirodni proizvodi, a uz to, oni koriste i sastojke koji djeluju antivirusno i antibakterijski.

''Obožavam ovaj posao. Biti kreativan i stvarati proizvode koji  pomažu našim četveronožnim prijateljima pruža mi neizmjerno zadovoljstvo'', priznaje Čičin-Karlov.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Pet Secret tim već radi na novim recepturama. U ovoj godini uz postojećih 15 proizvoda, tržištu će kažu ponuditi još jedan koji će biti jedinstven.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
gs australija
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo
Još iz rubrike