Brend Kalliopi koji se bavi proizvodnjom obuće nastao je u sklopu EU projekta ''Održivim društvom do unapređenja i razvoja zajednice''. Tako je udruga Prospero koja stoji iza brenda postala društveni poduzetnik. Iz udruge su nam pojasnili kako biti društveni poduzetnik znači krajem svake godine uložiti 75 posto profita u zajednicu.
Udruga Prospero bavi se zapošljavanjem ranjivih skupina, prvenstveno nezaposlenih žena te provodi razne EU projekte, edukacije, radionice i tečajeve. Brend Kalliopi su pokrenuli 2021. godine.
Obuća namijenjena ženama
Ime za brend nastalo je iz starogrčke riječi „kalos“ što znači „lijepa, plemenita, ljupka“. Sam naziv nema povezanu pozadinu s njihovim radom ili lokacijom, no svidio se cijelom Kalliopi timu jer je upečatljiv i poseban.
''S obzirom da je naša obuća namijenjena prvenstveno ženama, naziv nam se činio najprikladnijim. Kalliopi naziv smo osmislili kao naziv samog brenda poduzeća te smo logotip izradili s naglaskom na planinu Velebit koja nas okružuje i simbolizira naš kraj pa tako naš logotip podsjeća na planine'', rekli nam iz Kallopi tima.
Trenutno je zaposleno osam žena, pet u proizvodnji, te tri u uredu na području marketinga, prodaje i provedbe projektnih aktivnosti. Naglašavaju kako na tržištu nema toliko proizvođača koji nude mogućnosti kao i oni.
''Nudimo samostalan odabr boje i uzorka gornjišta. Imamo preko sto boja kože, a u ponudi su veličine od 34 do 48. Riječ je o kvalitetnom hrvatskom proizvodu od prirodne kože, dugotrajnoj i izdržljivoj obući, s mogućnosti povišenja potplata, kvalitetnim izdržljivim materijalima , ulošcima od memorijske pjene i protukliznom potplatom. Riječ je o ručno rađenoj obući po pristupačnim cijenama'', kazali su iz brenda Kalliopi.
Kupci mogu pogledati i naručiti proizvode na web shopu, ruštvenim mrežama poput Facebook-a i Instagrama ili posjetiti našu novootvorenu Kalliopi trgovinu u Gračacu koja se nalazi u prostoriji pored radionice u kojoj se izrađuje obuća. Adresa dućana je Hrvatskog proljeća 1, 23440 Gračac.
Svi si međusobno pomažu
Popularnost modela ovisi o tome što kupac traži, Najpopularniji ljetni modeli su Zoe, Molly i Xena. Najviše se kupuju poslovne cipele jednostavno nazvane Buisness, a najpopularniji model kućne i radne obuće su Siri i Roma.
Ovu vrijednu žensku poduzetničku ekipu upitali smo nailaze li na kakve poteškoće. Rekle su nam kako je ponekad teško u marketingu i samoj promociji proizvoda jer nema dovoljno zaposlenih da bi svatko kvalitetno odrađivao svoj posao s obzirom da si svi međusobno pomažu i pored svoj posla, bave se i sajmovima, izradom cipela i osmišljavanjem novih modela.
''Kako cijeli tim od samog osnivanja brenda ulaže sve svoje napore i vrijeme čak i poslije posla, svatko od nas bilo kakav napredak ili podršku doživljava emotivno te se trudimo i borimo za bolju poziciju na tržištu, razvoj zajednice u kojoj živimo, opstanak u ruralnoj sredini i za poznatu i održivu Kalliopi tvornicu u Gračacu'', ponosno su naglasile.
U budućnosti planiraju investirati u nove strojeve kako bi maksimalno ubrzali ručnu proizvodnju, olakšali djelatnicima i smanjili cijenu radno-zaštitne obuće. Žele svako godine nastaviti uvoditi nove moderne i klasične ljetne modele i promovirati poslovnu obuću.
''U budućnosti planiramo osmisliti jedinstveni model zimskih čizama koji bi bio u raznim bojama, no model bi bio poseban i prepoznatljiv kao što su npr. zimske čizme „Mou“, „Inuikii“, „Ugg“ i sl. Za sad nam spomenuto nije u planu za blisku budućnost, nego tek kada ostvarimo bolje rezultate na tržištu'', rekli su nam iz brenda Kalliopi.