sve puno točkica /

Točkaste šalice hrvatskog brenda ChiaCups mogu biti sjajan poklon: 'Mi uživamo u poslu'

Image

U njihovoj ponudi možete pronaći ručno rađene keramičke šalice u tri veličine, zdjelice i tanjuriće

21.11.2021.
12:00
VOYO logo

RTL.hr vam redovito donosi priče o "malim biznisima koje ćete voljeti". Ovoga puta to je priča o mladom paru koji proizvodi točkaste keramičke šalice. 

Božić je sve bliže stoga je sve više ljudi u potrazi za poklonima. Za one koji su poželjeli nekom pokloniti šalicu, vlasnica brenda ChiaCups Filipa Sorko izradila je brojne jedinstvene keramičke šalice s božićnim motivima. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Podsjeća na Chia sjemenke

U Triblju, u zaleđu Crikvenice prije tri godine Filipa i njezin dečko Antun Ružolčić dobili su poticaje za samozapošljavanje i otvorili obrt ChiaCups Studio. 

Image
Foto: Facebook/ChiaCups Studio

''Do imena Chia Cups smo došli vrlo spontano, jedna je pratiteljica na Instagramu ispod prve fotografije šalica ikada objavljene napisala da ju te točkice baš podsjećaju na Chia sjemenke, drugi su se složili s time, a i nama je zvučalo jednostavno i simpatično'', ispričala nam je Sorko. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U njihovoj ponudi možete pronaći ručno rađene keramičke šalice u tri veličine, zdjelice i tanjuriće. Filipa i Toni svoje točkaste kreacije izrađuju u 100 godina staroj obiteljskoj kući.

Kupci ih mogu kontaktirati preko Instagrama @filipaasorko, preko formulara na našem web shopu www.chiacupsstudio.com , te emaila chiacups.studio@gmail.com  

''U dogovoru s nama, mogu nas doći posjetiti u našem keramičkom studiju blizu Crikvenice'', napominje Sorko. 

Image
održiva moda /

Modni brend Svoya koristi prirodne materijale, a promovira se autentičnost: 'Svaki komad odjeće je napravljen od srca'

Image
održiva moda /

Modni brend Svoya koristi prirodne materijale, a promovira se autentičnost: 'Svaki komad odjeće je napravljen od srca'

Nije posao nego način života

Filipa, koja je inače pobijedila je u trećoj sezoni RTL-ovog gastro showa 'Tri dva jedan kuhaj', u kojoj se natjecala zajedno sa sestričnom Petrom Egić, kaže kako većih poteškoća u svom poslovanju ne nalaze, jedino ponekad nemaju dovoljno sati u danu kako bi sve uspjeli odraditi što žele.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

''Kupci kod nas dolaze jer znaju što točno mogu kod nas pronaći. A to su naši točkasti keramički proizvodi, prvenstveno šalice sa zlatnom ručkicom'', izjavila je Sorko. 

Ni pandemija nije pretjerano utjecala na ovaj par.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: Facebook/ChiaCups Studio

''Mi smo i prije korona krize, našu prodaju i kontakt s kupcima bazirali preko interneta i društvenih mreža, tako da nam se jako malo toga promijenilo'', napominje vlasnica brenda ChiaCups. 

Sorko priznaje kako se svakim danom sve više usavršavaju. 

''Nadamo se da ćemo tako nastaviti i u budućnosti, i da će nas to dovesti do nečega velikog i vrijednog svog našem truda, rada i vremena'', rekla nam je Sorko.

''Jako volimo naš posao, to i nije posao, nego način života, mi radimo i vikendima i praznicima, i nije nam problem, jer uživamo u našem poslu i onome što nam on svakodnevno pruža'', zaključila je Sorko. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo