JouJou Botanicals ime je holističke linije kozmetičkih proizvoda koja je s radom započela prije godinu i pol. Iza stoji Nikolina Firm, ideju i formuliranje proizvoda započela je kroz 2020. kada je bila na porodiljnom dopustu. Firma je prvo započela s proizvodnjom nekoliko vrsti prirodnih sapuna. Kako nam kaže Firm, sve se gradilo iz nule i iz vlastitog ulaganja.
''Ime JouJou Botanicals došlo je spontano, JouJou je bio moj voljeni pas. Međutim, ime mi se činilo prikladnim i osjećaj koji je to ime izazivalo mi se činio toliko jasnim da mi bude putokaz u kojem smjeru i kojem svjetlu želim da raste moj brend'', rekla je vlasnica brenda.
Najpopularniji je Baby Balm
Trenutno uz nju, u JouJou Botanicals radi jedna vrijedna zaposlenica, no obje se nadaju će uskoro biti prostora da prošire tim.
''Nudimo im organski certificiranu visokokvalitetnu kozmetiku s holističkim pristupom njezi kože, također u ponudi imamo i kozmetiku za trudnice, djecu i bebe'', naglasila je Firm.
Najpopularniji proizvodi su Baby Balm i serum za lice pod imenom Wildberry. Baby Balm je nedavno dobio poznatu nagradu 'Beauty Shortlist' gdje je svrstan pored poznatih svjetskih brendova.
Firm nam je ispričala više o procesu proizvodnje i kreiranja kozmetičkih proizvoda.
''Proizvodnja kozmetike podliježe strogom režimu i uredbi o proizvodnji proizvoda za opću upotrebu unutar EU i to iziskuje dugačak proces i ogromnu količinu papirologije prije stavljanja samog proizvoda na tržište, što nije problem kada je posao već uhodan, međutim kada ste na početku to je ogroman pothvat. No, mnogi su već unutar Lijepe naše dokazali da se može potpuno legalno proizvoditi tako da je sve lakše dobiti savjet i pronaći mentora na tom zamornom putu'', kazala je vlasnica brenda.
Problem zna biti nestašica sirovine
U budućnosti se želi probiti na EU tržište i stvarati nove proizvode. S poslom je započela tijekom koronakriza, stoga joj je bilo vrlo lako trenutni disbalans na tržištu sirovina koji svakako usporava i poskupljuje proizvodnju.
''A najveći problem nastaje kada se udruže manjak likvidnosti i nestašica sirovine, da biste osigurali količine, morate uzeti veliku količinu sirovine što je naravno problem jer ta sirovina također ima i rok trajanja na skladištu'', pojašnjava Firm.
I ona je jedna od onih koji vjeruju u uzrečicu ''kad voliš to što radiš zapravo ne radiš''. U svom poslu voli mogućnost kreativnog izražavanja i komunikaciju sa kupcima te stvaranje predivne zajednice, no jednako tako priznaje kako joj brojevi i tablice nisu najdraži.
''Ja sam kreativac u duši i sve dalje od toga je za mene stvarno težak posao i zahtjeva puno moje energije, ali kako nešto radiš svakodnevno, s vremenom postaje lakše'', smatra Firm.