RTL.hr vam redovito donosi priče o "malim biznisima koje ćete voljeti". Ovoga puta to je priča o hrvatskom brendu Modulos u kojem se mali, ali vrijedan tim bavi izradom unikatnih stolova po mjeri.
Ideja iz potrebe
Modulos je hrvatski brend unikatnih modularnih stolova pokrenut 2017. godine. Zasnovan je na ideji o modularnom konceptu, po tome je i brend dobio ime. Sve je krenuo kako to obično i biva, iz potrebe. Njihov prvi proizvod bio je modularni radni stol koji je osmislio osnivač Modulosa Matej Grozdanović.
''Ukratko, bio je podstanar, često se selio, a dosta je vremena provodio za radnim stolom. Zato je trebao radni stol koji će se uspješno prilagođavati svakom novom prostoru. Pritome je htio i kvalitetan stol koji će imati korisne funkcionalnosti. Pala mu je na pamet ideja o modularnoj radnoj površini s modulima koji imaju različite funkcionalnosti'', ispričala nam je Katarina Galić, šefica odjela marketinga u Modulosu.
Na tržištu nije našao nikakav proizvod koji bi mu odgovarao, pa je uz pomoć oca stolara izradi idealan stol prema svojoj zamisli. Danas u firmi rade dvije osobe koje rade na strani marketinga, dizajna i prodaje, te još dvije u proizvodnji. Šefica marketinga nam je ispričala i koja im je poslovna misao vodilja.
''Smatramo da ljudske potrebe trebaju definirati namještaj, a ne obrnuto. Zato svaki komad namještaja u fazi dizajna duboko promišljamo kako bi rješavano sve one mali, ali i velike probleme u našoj svakodnevnici'', izjavila je Galić.
Namještaj kakav dosad imali prilike iskusiti
Fokusirani su na online prodaju svojih proizvoda. Sav namještaj može se naručiti online i biti bilo kojih mjera koje su kupcu potrebne, a uz to može se i posjetiti njihov ured koji se nalazi u Zagrebačkom inovacijskom centru na Zagrebačkom velesajmu.
''Što se tiče namještaja po mjeri, imamo katalog projekata koje smo do sad izveli. Kod takvih projekata s kupcima prolazimo kroz njihove želje i mogućnosti, stvaramo rješenja i 3D prikaze istih, te na koncu nakon sto je kupac zadovoljan iste i izvodimo'', naglasila je Galić.
Prisutni su i na društvenim mrežama, njihovu ponudu možete proučiti na njihovom Facebooku i Instagramu.
''Mi smo tim entuzijasta, zaljubljenika u lijep namještaj i naša je misija da svojim kupcima omogućimo iskustvo korištenja i kupovine namještaja kakvo dosad nisu imali prilike iskusiti. Tridesetogodišnju tradiciju i iskustvo u izradi namještaja odlučili smo nadograditi i vlastitom linijom proizvoda fokusirajući se na kvalitetu i dobro promišljen dizajn. Odlučili smo spojiti inovativan, startup pristup sa tradicijom. Bilo da se radi o izradi namještaja po mjeri ili razvoju novih proizvoda, u potpunosti smo posvećeni svakom detalju i pažljivo promišljamo o funkcionalnosti kako bismo bili sigurni da ćemo izraditi namještaj koji u potpunosti zadovoljava formu i funkciju. Osim toga, smatramo da je praktičnost jedan od elemenata koji mora biti zastupljen kod namještaja i zato uvijek promišljamo kako namještajem riješiti neke svakodnevne probleme poput kabliranja, punjenja mobilnih uređaja i organiziranja stvari'', rekla je Galić.
Posebni proizvodi koje izdvaja su Conform Desk i Botanical linija. Conform Desk je radni stol koji izrađuju u odabranim dimenzijama koje se prilagođavaju kupčevom prostoru. U stolu su ugrađena brojna praktična rješenja poput četkica i torbe.
Botanical linija su multifunkcionalnih, dekorativnih stolića koji na površini imaju kalendar i betonsku lončanicu koja na sebi ima oznaku uz pomoć koje se može pratiti zalijevanje biljaka. Proizvod je to koji je oduševio brojne biljkoljupce.
''Botanical liniju pomoćnih stolića dizajnirali smo u suradnji sa talentiranim dečkima iz hrvatskog brenda Kut na kvadrat koji već duže vrijeme oduševljava svojim betonskim proizvodima poput lončanica za biljke, sjenila te dekorativnih zdjela. Kada smo razmišljali o dizajnu, nit vodilja je bila dizajnirati statement komad namještaja koji će k tome biti i multifunkcionalan. Kolekcija Botanical ljubitelje biljaka oduševit će kalendarom uz pomoć kojega mogu pratiti redovitost zalijevanja biljaka. Ova multifunkcionalna lončanica u tren može postati i zdjela za voće/vaše omiljene zdrave grickalice. Ili jednostavno, ovaj pomoćni stolić može se transformirati u coffee table koji će se uz to istaknuti i kao dopadljiv, dekorativni komad namještaja'', opisala je Galić.
Ništa slično u Modulos timu nisu vidjeli po webshopovima kod nas i vani, te to njihovu liniju Botanical čini jedinstvenom.
Prodaja im je u koronakrizi porasla. Zbog pandemije, čini se kako su svi počeli više primjećivati svoj životni prostor i kako ga se može poboljšati. No, zbog iste te pandemije, u Modulosu su se borili s problemom nabave materijala i okova jer svega manjka i cijene se povećavaju.
No usprkos poteškoćama, Galić priznaje kako svoj posao iznimno voli.
''Modulos je na neki način moja beba, jer njegov rast pratim od samih početaka. Entuzijazam koji vas prožima u poduzetništvu je nešto što ne možete doživjeti radeći u velikim tvrtkama i korporacijama'', kazala je šefica marketinga.
Tekst je financiran sredstvima Google stipendije.