Zest&co. novi je hrvatski brend prirodnih džemova iza kojeg stoji Iris Urem. Ona je Zest&co osnovala prije dvije godine kada je, kako kaže, primijetila ''rupu'' na tržištu.
''Džemova ima puno, ali iz raznih razloga uglavnom je ponuda standardizirana na nekoliko najčešćih okusa, uglavnom su to džemovi s manjim udjelom voća i preslatki. Ja sam odlučila napraviti odmak od ponude u smjeru većeg udjela voća, više okusa, svježe boje, minimalno šećera. Zato naše džemove ljudi doslovno jedu na žlicu. Čak i oni koji inače ne jedu slatko'', ispričala je Urem.
Izvor fotografije: Tamara Ivančić (Ave Dulcis)
Mala serija proizvoda
Ovi domaći džemovi proizvode se, rekla je Urem, bez konzervansa su i aditiva. Veganski su, te imaju od 75 do 85 g voća na 100 g gotovog proizvoda.
Proizvedeni su u malim serijama, kako bi se izbjegli svi oni postupci koji uništavaju aromu, boju i miris svježeg voća.
''U današnjem svijetu masovne proizvodnje, upravo proizvodi malih serija predstavljaju istinski luksuz'', naglasila je vlasnica brenda.
''Uživam u okusima i aromama. Okusi nekog voća predivno se naglašavaju začinima i aromama. Ideja je uvijek istaknuti arome. Originalne okuse, koncentrirane u aromi i boji. Zato se brand i zove ZEST&co. Zest je ona gornja korica citrusa, u kojoj je koncentrirana sva divna aroma, etirična ulja. Zest je i žar života. Uživanje'', ispričala je Urem.
Urem za sada sama vodi Zest&co. Pravi džemove u pet okusa malina, jagoda, mango i limeta, borovnica i whiskey i višnja a la Griotte. Vlasnica brenda kaže kako ljudi vole probati sve jer ih zainteresira jedan, a onda kad kušaju, žele probati i ostale.
''Nove okuse planiram, imam razvijeno već nekoliko novih kombinacija. Ponudit ćemo i neke klasike, naravno, u našoj interpretaciji s manje šećera i više okusa!'', naglasila je Urem.
Džemovi kao mali luksuz
ZEST&co. džemovi mogu se pronaći u Korici, vrhunskoj pekarnici s čijim se proizvodima džemovi odlično nadopunjuju, i to na sve tri lokacije u Zagrebu, Preradovićeva, Martićeva, Deželićeva, te u Vedrinama u Zagrebu i Samoboru, na četiri lokacije u zagrebačkoj Fisheriji, u splitskom Handmade by Biberon i dubrovačkoj Malog Butigi na Stradunu.
Suradnja s Koricom, jako je pomogla vlasnici na početku, no kaže ubrzo nakon toga pandemija je stvorila novu poteškoću.
Izvor: Facebook/Zest&co.
''Kad je krenula pandemija, pomislila sam „Ajme meni, tek sam počela, a već ću propasti!“ Međutim, dogodilo se suprotno. Ljudi su pohrlili po džemove. Možda su i našli utjehu u hrani, neko svjetlo u tom stresu koji nas je zadesio. Džemovi kao moji spadaju u kategoriju malih luksuza koji ljudi sebi uvijek mogu priuštit'', rekla je Urem.
U budućnosti, Urem se nada predstaviti nove vrste džemova, već
ima gotove recepte.
''Imam najmanje tri nove zanimljive kombinacije i sigurno ću
uvesti i neke klasične okuse. A o tome kako će rasti potražnja
ovisi i broj ljudi koji će to raditi. Ja želim imati kontrolu nad
procesom, tako da tim sigurno neće biti velik. Konstantno
osluškujem reakcije kupaca i tako korigiram svoj smjer. Jednako
ću nastaviti i u budućnosti'', rekla je Urem.