originalni proizvodi /

Hrvatske kuglice s ginom mogu biti sjajan božićni poklon, a suvlasnica brenda Kofer. kaže: 'Nastojimo razveseliti kupce'

Image

''Pri samom osmišljavanju proizvoda, volimo surađivati sa studentima likovne akademije, ilustratorima i kreativcima keramike'', priznaje suvlasnica

28.11.2021.
11:52
VOYO logo

RTL.hr vam redovito donosi priče o "malim biznisima koje ćete voljeti". Ovoga puta to je priča o hrvatskom brendu Kofer. koji je započeo kao hobi zbog vjenčanja prijateljice.

Svjećice kao zahvalnica

Kofer. je nastao posve slučajno, 2016. grupa prijatelja osnivača Kofera upustila se u izradu svijeća u bocama gina koje su sami rezali za potrebe uređenja vlastitog kafića “A most unusual garden”. Potom se došla ideja o malenim svjećicama u limekama s mirisom gina.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

''Nedugo zatim, nakon želje prijateljice kako bi upravo takve svjećice htjela imati kao zahvalnice na vjenčanju, uslijedilo je sudjelovanje i predstavljanje svjećica na sajmovima vjenčanja, a ubrzo nakon toga smo uz silne upite kupaca gdje se svijeće mogu pronaći, kupiti ili pomirisati uživo - zaključili da otvaranje dućana svakako treba biti sljedeći korak u što smo se i upustili godinu dana nakon, točnije u prosincu 2017. godine'', ispričala nam je jedan od suvlasnica brenda Marija Matković. 

Izrada svjećica počela je tako kao hobi. Ideja je bila zapravo kreirati proizvode koji su dovoljno maleni da mogu stati u kofer i putovati svuda s vlasnikom.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: kofer.

''Pa smo tako došli do jednostavnog imena Kofer. Na prijedloge dodataka “Kofer i društvo”, “Kofer i prijatelji” odmahnuli smo glavom i rekli: Kofer. i točka. Tako je i ostalo, uključujući i točku koju je kolegica Irena pridodala pri kreaciji loga'', pojasnila je Matković.

Trenutno su u Kofer. timu dvije direktorice, jedan kolegica zaposlena u njihovom dućanu i desetak studenata koji marljivo pakiraju i šalju pakete.

''Trenutno su naši proizvodi rasprostranjeni na dvije lokacije u gradu Zagrebu, prva je naša prodavaonica na adresi Gundulićeva 13, a naš je asortiman i u sklopu kafića 'A most unusual garden' na adresi Horvaćanska 3'',  kazala je Matković.  

Uz to, Matković radosno dodaje kako će u prosincu otvoriti i novo, veće prodajno mjesto na lokaciji Mesnička ulica 6. Za one koji preferiraju online kupnju, sav njihov asortiman može se pronaći i na njihovoj web stranici kofer. hr, a pojedini artikli dio ponude velikih trgovačkih lanaca poput Kauflanda, Vrutka ili Konzum.klik.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

''No, naravno, za sve upite i informacije dostupni smo kako na telefonu tako in a društvenim mrežama Facebook-a i Instagrama!'', rekla je Matković.

Image
sve puno točkica /

Točkaste šalice hrvatskog brenda ChiaCups mogu biti sjajan poklon: 'Mi uživamo u poslu'

Image
sve puno točkica /

Točkaste šalice hrvatskog brenda ChiaCups mogu biti sjajan poklon: 'Mi uživamo u poslu'

Božićni hit su kuglice sa ginom i začinom

Asortiman Kofera čine začini za gin, svjećice, kuglice, setovi začina, čajevi, ginovi, tonici, rokovnici i keramičke šalice. U ponudu su nedavno pridodali i nekoliko imena hrvatskih brendova čokolade kao i vina, a velik dio asortimana čine kofer. poklon paketi, odnosno različite kombinacije ginova, vina. Začina i tonica, kao i kombinacije čajeva sa šalicama koji su vrlo čest odabir kupaca, bilo za neku rođendansku, tematsku ili poslovnu prigodu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: kofer.

''Naši originalni proizvodi svakako su svjećica u limenci čiju naljepnicu i dizajn sami kreiramo, zatim kuglica čiji sadržaj čini minijatura gina presipana začinom kao i kuglica sa začinom bez gina koje su se pokazale kao apsolutni hit u božićnom razdoblju! Navedenom pridodajemo i začine koje pakiramo u zasebne limenke i eko ambalaže, a mogu se pronaći i u setovima po tri limenke, također tu su i keramičke šalice koje su kreirale vrijedne ruke domaćih umjetnica'', naglasila je Matković. 

''Pri samom osmišljavanju proizvoda, volimo surađivati i podržavati mlade studente likovne akademije, ilustratore, kreativce keramike itd., svaki od njih daje svoju dodatnu notu našem proizvodu koji, po završetku realizacije suradnje, zablista na našim policama'', kazala je suvlasnica brenda.

Uz sve proizvode koje imaju, kupcima nude i uslugu koktel bara. Riječ je o drvenom gin baru koji su sami krealira, a na kojem rade dva barmena. Matković napominje kako je riječ o odličnom izboru u poslovnim prigodama i domjencima, a čest je i izbor mladenaca.

''Svjesni smo da naši proizvodi nisu nužan asortiman posebice u ovom teškom periodu krize, no svojim idejama i kreacijama nastojimo razveseliti naše kupce i omogućiti im raznovrsnu ponudu ujedno podržavajući i ostale domaće hrvatske firme čiji artikli krase naše police'',  poručila je Matković.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Torta i gin na kućnu adresu 

Vrijeme lockdowna, kada su bili primorani zatvoriti svoj dućan u centru Zagreba, bio je za njih težak period. U poslovnom i psihološkom smislu, te su kako bi barem malo ''spasili'' situaciju aktivirali prodaju putem webshopa. 

''Zajedničkim snagama, u suradnji s poznatom slastičarkom Ivanom Čuljak došli smo na ideju osobnog dostavljanja rođendanskih gin box paketa uz prigodan tart (mini tortu) na kućnu adresu! Ideja je oduševila kupce, posebno u tom razdoblju karantene kada jedni drugima nisu mogli doći čestitati rođendane niti se podružiti, na ovaj bi način barem nekako upotpunili prazninu proizašlu tzv.lockdown-om. Kako bi dodatno upotpunili zamišljeno, paketima smo pridodali opciju personalizacije uz prigodne  čestitke koje smo sami ispisivali u ime kupaca, a cjelokupna ideja pokazala se kao pun pogodak!'', ispričala je Matković. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: kofer.

Za kofer. cilj je surađivati s domaćim kreativcima i proizvođačima kako bi jedni drugima pomogli da se izgura situacija u kojoj su sve svi zbog pandemije našli. 

Svoj posao vole, zbog njega su ona i suvlasnica napustile prijašnji posao, jer su se više željele posvetiti vlastitom radu, idejama i kreativnosti. Samostalno poduzetništvo svakako nosi svoje prednosti i mane, svoje rizike i strahove, no sloboda koju imaju daje im pravo birati koje proizvode će  ponuditi kupcima, svjedoči Matković. 

''Također, ono čemu   težimo kao  brend  svakako je   i održivost   ambalaže naših   proizvoda te     nastojanje     da     naše      police     krase      isključivo      ekološki     prihvatljivi     proizvodi, uz gotovo odmicanje od plastike u potpunosti čime pokušavamo pridonijeti općenitom ekološkom boljitku i osjećaju da smo barem malim dijelom svog poslovanja pomogli i bili korisni'', naglasila je poduzetnica.

Matković nam je otkrila i buduće planove kofera. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

''Kada bi gledali dalje u budućnost, svima nam je želja kofer. prodavaonicu vidjeti i u drugim dijelovima Hrvatske kao i u inozemstvu, za sada smo izvan naših granica zemlje prisutni još u Budimpešti, a voljeli bi kada bi to u budućnosti bilo još nekoliko zemalja no za to treba biti strpljiv'', kazala je Matković. 

FNC 20 PROPUŠTENE
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo