Prema podacima zagrebačke turističke zajednice, u proteklih mjesec i pol ostvareno je 120.000 dolazaka i 230.000 noćenja. Vlasnicima štandova na Zrinjevcu, čini se, turisti su donijeli dobru zaradu. Ipak, naglašavaju kako imaju velike troškove te da je za uspješnu poslovnu priču potrebno mnogo rada i odricanja.
Povećanju broja gostiju pridonio je i bogatiji sadržaj. Zbog Adventa, Croatia Music Week festivala, Snježne kraljice te utrke skijaških legendi produljio se boravak turista koji sada u prosjeku u gradu ostaju dva dana.
Upravo zbog dobrih rezultata, Ledeni park i klizalište na Tomislavovu trgu bit će otvoreni još tjedan dana - do 15. siječnja. Hoteli, hosteli, ali i mnogobrojni apartmani i dalje su puni turista.
Unatoč kritikama da se gradski novac prekomjerno troši na zabavu zagrebački advent i ove je godine ovjenčan titulom najboljeg u Europi.