INSTAGRAM NEMA VEZE SA STVARNOŠĆU: /

Pogledajte koliko filteri mogu promijeniti izgled, nećete još dugo patiti za 'modelima'

Image
Foto: Screenshot/Instagram

Influencerica je ukazala na problem s uređivanjem fotografija na društvenim mrežama koristeći svoj primjer

12.9.2020.
21:46
Screenshot/Instagram
VOYO logo

Emily Clarkson, kći britanskog voditelja Jeremyja Clarksona, često naglašava koliko filteri na Instagramu mogu narušiti nečije samopouzdanje, a zahvaljujući svojem iskrenom pristupu prikupila je 113.000 pratitelja.

Image
INFLUENCERICA JE ZBOG KORONE OSTALA BEZ PRIHODA: /

'Što drugo da radim? Snimanje seksi fotki mi je jedini talent!'

Image
INFLUENCERICA JE ZBOG KORONE OSTALA BEZ PRIHODA: /

'Što drugo da radim? Snimanje seksi fotki mi je jedini talent!'

U jednoj od posljednjih objava influencerica je podijelila video koji savršeno pokazuje kako ljudi mogu promijeniti svoj izgled na fotografijama koje završe na društvenim mrežama. Učinila je to na primjeru svoje fotke koja ju je izmijenila do neprepoznatljivosti, a čak je i promijenjena njena boja kose.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Trebate shvatiti koliko je iskrivljena stvarnost na Instagramu. Koža koju vidite je izglađena, bora nema, kao i crvenila. Oči su posvjetljene, boje su toplije. Neki su dijelovi manji, a drugi veći", napisala je Emily u opisu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Usporedbe s nečim što ne postoji

Naglasila je kako nisu samo filteri zaduženi za ovakvo iskrivljavanje stvarnosti, već postoji mnoštvo aplikacija koje rade isto. "Najgore je što ne znate tko što koristi i za što", objašnjava.

"To što netko promijeni izgled i nigdje to ne naglasi uzrokuje više problema nego što mogu shvatiti. Naime, uspoređujemo se s nečime što jednostavno ne postoji. Gledam u ove svoje uređene fotke i ne prepoznajem se. To sam ja, ali samo neka holivudska verzija na aplikaciji. Kako bih se trebala osjećati dobro kada osoba koju vidim u zrcalu nimalo ne sliči osobi koju sam stvorila na društvenim mrežama?", napisala je Emily.

Dodaje kako nikada nećemo biti sretni ako se nastavimo uspoređivati s ljudima koji doslovno ne postoje. Influencerica se nada kako će svojim videima potaknuti druge korisnike da ne vjeruju u sve što je objavljeno na društvenim mrežama.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
FNC 20 PROPUŠTENE
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo