Brand 7DAYS globalni je partner najvećeg europskog košarkaškog prvenstva te je postao službena užina za Turkish Airlines Euroleague Final Four koji će se održati u proljeće u Milanu od 16. do 18. svibnja.
"U Euroligi želimo dobrodošlicu Chipiti kao jednoj od najvećih prehrambenih kompanija u Europi u našu obitelj globalnih partnera", izjavio je Jordi Bertomeu, predsjednik i direktor košarkaške Eurolige.
"Chipita je poduzeće s jasnim planom strateškog razvoja u kojem su brojne sličnosti s našim planovima kao i sličnost u glavnim tržištima od interesa. Snažno vjerujem kako je Turkish Airlines Euroleague Final Four u Milanu jedinstvena prilika za postavljanje čvrstih temelja naših budućih suradnji".
"Čast nam je biti globalnim partnerom Eurolige obzirom da dijelimo temeljne vrijednosti", navodi Spyros Theodoropoulos, direktor Chipite.
"Košarka, a pogotovo središnji događaj Final Four, mogu se odlično povezati s našim proizvodima iz asortimana 7DAYS koji su prisutni u više od 65 zemalja uz visoku razinu prepoznatljivosti u većini europskih zemalja. Uvjeren sam kako će ovo partnerstvo biti korisno objema stranama".