HIT STATUS POZNATOG SATIRIČARA: /

'Morao sam stati i popričati s čovjekom koji obavlja nevjerojatan posao podizača rampe'

Image
Foto: Facebook

'Pitao sam ga je li mu se dogodilo da previdi neki vlak, zaspi, igra igricu na mobitelu. Evo što mi je odgovorio'

14.2.2019.
16:16
Facebook
VOYO logo

Preko pružnog prijelaza na Zapadnom kolodvoru svakodnevno prođe više tisuća ljudi, a barem svaki drugi će se provući ispod spuštene rampe na svoju odgovornost, riskirajući tako život da bi što prije prešao na drugu stranu.

Senzori ne rade?

Poznati satiričar Siniša Mareković jedan je od onih koji svaki dan po dva puta onuda prolaze. Jednoga dana ispred rampe dočekalo ga je nešto čemu se nije nadao. Svoja opažanja zabilježio je na Facebooku.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Slučaj je htio da svaki dan po dva puta prelazim preko pruge na prijelazu koji spaja Jagićevu i Magazinsku i nemali broj puta naišao na spuštenu rampu... i čekao... čekao. Kao svaki prometno osviješteni Rvat zaključio sam da očito senzori ne rade na tom mjestu kako spada jer, je*emu, kad sam se provukao ispod rampe, u daljini sam vidio da preko prijelaza na Mandaliničinu auti uredno prolaze", napisao je Mareković pa nastavio:

Image
NETKO JE MOGAO POGINUTI: /

Vlak na pružnom prijelazu projurio kraj podignute rampe, što rade u HŽ-u?!

Image
NETKO JE MOGAO POGINUTI: /

Vlak na pružnom prijelazu projurio kraj podignute rampe, što rade u HŽ-u?!

Iznenađenje!

"Sve do jednog dana kad sam došao u trenutku dok se rampa podizala i oh... shvatio da tu nema senzora. Tu ima stričeka koji ručno vrti kolotur i diže rampu. Rekoh, jedan dan moram stati i popričati s tim čovjekom o njegovu nevjerojatnom poslu podizača rampe."

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Uglavnom, priča ide ovako - da, ovo mu je full time job, ne radi ništa drugo i ima još dvojicu kolega koji se rotiraju (pun intended) u tri smjene. Pitao sam ga je li mu se dogodilo da previdi neki vlak, zaspi, igra igricu na mobitelu, na što mi je odgovorio da ima toliko alarma u kućici u kojoj boravi da je tako nešto nemoguće."

Image

Automatizacija preskupa

"Još sam saznao da u Zagrebu ima još dva ovakva manualnorampna prijelaza - jedan u Klari i jedan niže prema Vrapču... i da nije u planu automatizacija jer, kaže, taj proces košta 600 tisuća kuna pa im je jednostavnije držati njih da spuštaju i dižu rampu."

"I eto, tako je riješena enigma zašto ta rampa tako kasni za drugima - zlu ne trebalo, oni je spuštaju puno ranije od senzora i drže dulje spuštenu. Nisam ga uspio pitati za ime jer je počeo spuštati rampu glede nadolazećeg vlaka. A ja sam požurio preko pruge. Iz istog razloga", zaključio je svoje izlaganje Mareković.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo