Njezina je priča toliko nevjerojatna i Gisele je bila uspješna da je za nju osmišljen poseban termin - 'Übermodel', što zapravo znači 'više od supermodela'. Tijekom kasnih 90-ih i ranih dvijetisućitih u modu je uvela novi look, zdravi izgled i obline kojim je pobila dotadašnje stereotipe da manekenke moraju biti mršavice. Također je uspjela imati i uspješnu poslovnu karijeru. No, za njezin uspjeh nije zaslužan samo izgled - poznata je kao iznimno profesionalna i pozitivna žena s kojojm je jako ugodno surađivati.
Poznata je i po strasti koju gaji za očuvanje okoliša, a pokrenula je i projekt nazvan Aqua Limpa u čijoj je organizaciji zasađeno 40.000 stabala uz rijeku kako bi se poboljšala kvaliteta vode u njezinom rodnom gradu, Horizontini u Brazilu. Obzirom da ima utjecaj na mišljenje milijuna ljudi, Gisele svoju platformu koristi kako bi promovirala važnost očuvanja okoliša.
Nedavno je snimila kampanju za brend donjeg rublja Intimissimi, a za to se odlučila pozirati potpuno odjevena.
Donosimo vam ekskluzivan intervju s Gisele
Što mislite o odluci Inimissimija da u novoj kampanji uopće ne prikazuju donje rublje? Što mislite kakav bi to utjecaj ta strategija mogla imati na naše društvo?
Jako mi se svidjela ideja i mislim da je to inovativan način pristupanja kampanjama za donje rublje. Odaje nekakav intimniji osjećaj. Mnogo toga prepušteno je mašti. Zamišljaš kakvo donje rublje nosi žena koja je na fotografiji. Mislim da postoji nešto jako senzualno i prekrasno u tome da nešto ne vidimo, taj osjećaj tajnovitosti.
Postoji li neki trenutak tijekom snimanja kampanje koji vam se posebno urezao u pamćenje?
Puno smo se zabavljali na setu tako da nisam ni imala osjećaj da radim.
Prema vašem mišljenju, koje su to karakteristike koje definiraju snažne žene?
Žena koja živi svoju istinu i koja je samopouzdana. Možemo biti ljubazne, snažne i pune ljubavi u isto vrijeme.
Uzor ste milijunima mladih žena na svijetu. Tko je žena koja je predstavlala i predstavlja uzor vama, ona koju ste slijedili od mladosti?
Moja mi je majka uvijek bila velika inspiracija. Također, uvijek sam se divila Majci Terezi, Jane Goodall, Helen Keeler i Earthi Kitt. Sve su to jedinstvene i nevjerojatne žene i mislim da su pravi primjeri snažnih žena koje žive ili su živjele svoju istinu.
Vi ste nova predstavnica Intinissimi kampanje, što za vas predstavlja senzualnost?
Senzualnost je za mene nešto što dolazi iznutra, unutarnja samouvjerenost i onaj osjećaj da ti je ugodno u vlastitoj koži.
Koji komad donjeg rublja najviše volite nositi, onaj koji vas čini najsamouvjerenijom?
Sve ovisi o mom raspoloženju i prigodi. Privatno jako volim nositi donje rublje od organskog pamuka, a čipku čuvam za posebne trenutke.
Kakav je vaš odnos prema donjem rublju?
Uglavnom želim da mi je udobno. Ipak, donje rublje može biti veliki kompliment, može poslužiti kao uvod u određene situacije.
Kada ste shvatili da je briga za okoliš jedna od vaših glavnih misija, ili točnije, vaš stil života?
Od malih nogu uvijek sam nekako bila u kontaktu s prirodom i osjećala sam posebnu povezanost s njom. Vjerujem da smo svi mi priroda tako da je jednostavno normalno da se o njoj brinemo i njegujemo našu predivnu Zemlju. Voljela bih kad bi se više ljudi osjećalo povezanije s prirodom kako bi osjetili koliko je ona čarobna.
Vi ste supermodel, poduzetnica, majka, supruga, aktivistica, ikona... Što mislite, što će biti vaš sljedeći izazov?
Vjerujem kako je najveći izazov s kojim se susrećemo jest upoznati same sebe. Želim nastaviti raditi na sebi i biti najbolji mogući uzor svojoj djeci.
Kad razmišljate o budućnosti, gdje se vidite za 10 godina?
Želim nastaviti biti glas prirode i usmjeriti pažnju što većeg broja ljudi na okoliš. Vidim se kako nastavljam učiti, širiti svoje vidike i širim svoje spoznaje sa svima tijekom tog procesa.