Ova uspješna influencerica proširila je svoje djelovanje i na popularnu 18+ platformu OnlyFans, ali ne kako bi nahranila vlastitu taštinu, već iz sasvim nesebičnih, da ne kažemo humanitarnih razloga - ona prodaje škakljive fotografije i snimke kako bi svojim roditeljima pomogla platiti stanarinu.
Alexis Griswold, koja ima 473.000 pratitelja na TikToku i njih još 207.000 na Instagramu, odlučila se pridružiti OnlyFansu u rujnu, nakon što je pandemija koronavirusa influencerima otežala pregovaranje sa sponzorima i brendovima.
Sada ova 22-godišnjakinja, koja živi u Los Angelesu, ima više od 600 pretplatnika na OnlyFansu, od kojih joj svaki mjesečno uplaćuje 16,99 dolara (nešto više od 100 kuna). Čak i nakon što platfroma ubere svoj dio, Alexis ostaje dovoljno novca da pomogne svojim roditeljima sa stanarinom.
Prijatelji je osuđuju, ali...
"Pomažem roditeljima i šaljem im novac. Zaista sam sretna zbog toga. Moja obitelj, srećom, stvarno mi daje podršku. Oni samo vjeruju mojoj prosudbi o tome kako se volim predstavljati i doista me podržavaju. Stoga sam zahvalna na tome", rekla je Griswold za LADbible.
Alexis se suočila i s određenim negativnostima otkako se pridružila OnlyFansu, gdje dijeli videozapise s pitanjima i odgovorima, ali i "osobnije stvari" nego na svojim drugim društvenim profilima. Ipak, kaže kako vjeruje da su ovu stranicu za odrasle transformirali influenceri poput nje same.
"Neki moji prijatelji komentirali su s negodovanjem to što sam počela raditi, ali pokušavam im dočarati širu sliku o tome. Da, OnlyFans ima lošu reputaciju, ali osjećam da se to polako mijenja s načinom na koji ga svi počinju koristiti za različite stvari, osim za ono što svi vjeruju da jest", objasnila je.
Želi razbiti predrasude
"Sve je počelo više kao seksualna stvar, a ne kao platforma za obožavatelje kakva je trebala biti; usput se nekako pretvorila u nešto drugo. Ipak, osjećam da je OnlyFans sada polako preuzela influencerska zajednica i da počinje postajati nešto drugo", dodala je Griswold.
Slično kao i s OnlyFansom, Alexis kaže da ljudi imaju lažni dojam o poslu influencera općenito - za koji tvrdi da nije "šetnja parkom".
"To je puno više posla nego što ljudi misle, u njega morate uložiti puno rada. Ovo nije poput posla od devet do pet, kada ustanete i netko vam kaže: 'U to i to vrijeme morate biti ovdje.' Ovdje sve radite sami, sve je na vama samima. Dakle, to je definitivno puno više posla nego što ljudi percipiraju", zaključila je.