"Bio je to eksperiment potaknut čistom znatiželjom", rekao je glasnogovornik tvrtke Staffan Tell za Business Insider.
Mnoge kompanije koriste podatke o preferencijama kupaca temeljene na velikim anketama, poput ove, pa je i tvrtka Hamnet željela konačno doznati kako izgleda idealna kuća prosječnog Šveđanina. Rezultati su bili pomalo iznenađujući, budući je istraživanje pokazalo kako se ljudima u Švedskoj sviđa jednostavna kuća na kat, s dodatkom poznate obiteljske atmosfere.
Kuća klikova izvana izgleda poput obične crvene kocke. Međutim, nijansa je to koja proizlazi iz švedske tradicije, jer Falu crvenom su nekoć bojane staje i brvnare. Unutrašnjost je u potpunosti drugačija i odudara od tradicionalne gradnje. Riječ je o otvorenim prostorima i bijelim zidovima, prostorijama prepunim svjetla.
Prema odabiru Šveđana, dnevne sobe moraju imati dovoljno svjetla, kamin za potpalu drva, sive fotelje i mekane kauče. Parketi su obavezna podloga.
Preferiraju da im je sadržaj iz kuhinje na dohvat ruke, pa je ta prostorija neizostavno povezana s dnevnim boravkom. Ne žele nikakve prepreke između te dvije prostorije, kako bi što jednostavnije zabavljali goste.
Kuća klikova trebala bi se prostirati na oko 340 metara kvadratnih, a koštala bi oko 310 tisuća eura. Prva kuća po mjeri naroda bit će izgrađena već u proljeće iduće godine.