Norveška pošta zaslužna je za jednu od najemotivnijih božićnih reklama ove godine, dajući Djedu Božićnjaku vlastitu gej romansu, prenosi Unilad.
U kratkom filmu zgodnog naziva "Kada je Harry sreo Djeda Božićnjaka", sredovječni muškarac Harry svakog Badnjaka krade dragocjene trenutke s Djedicom tijekom njegovih kratkih posjeta.
Njihov se odnos razvija iz godine u godinu pa je Harry preostala 364 dana u godinu obuzet čežnjom i usamljenošću za svojim bradatim ljubavnikom.
Isječak završava tako što Norvežanin konačno skupi hrabrost da izjavi ljubav Djedu Božićnjaku i napiše mu pismo u kojem je napisao: "Sve što želim za Božić si ti", što mu se naposljetku i ostvarilo. Naime, godine čežnje završile su strastvenim poljupcem para.
Očaran novim ljubavnikom, Djedica se obratio Norveškoj pošti kako bi sa svojih leđa skinuo dio dotadašnjih obaveza dostave poklona, ali i dobio više vremena s Harryjem tijekom blagdana.
Važna godišnjica
Dirljiva reklama nastala je povodom obilježavanja 50. godišnjice dekriminalizacije homoseksualnosti u Norveškoj.
"Norveška pošta je inkluzivno radno mjesto s velikom raznolikošću, a ovom lijepom ljubavnom pričom želimo proslaviti 50. godišnjicu. Djed Božićnjak je u prošlogodišnjoj kampanji bio ljutit na Norvešku poštu jer mu je oduzela 'posao', a ove godine je sretan što ga može malo rasteretiti, kako bi mogao biti s onim koga voli", izjavila je Monica Solberg, direktorica marketinga Norveške pošte, za LGBTQ Nation.
Njihova poruka ljubavi i inkluzivnosti odjeknula je na društvenim mrežama, a gledatelji su je prozvali najboljom ovogodišnjom božićnom reklamom.