Sve dok ste spremni biti temeljiti, održavanje vašeg stola zapravo je prilično jednostavno - i što je još važnije, dugoročno se isplati.
Postoje stvari koje svaki dan donosite na posao, a koje morate nekamo odložiti. Međutim, umjesto da bacate torbicu, novčanik, telefon ili ključeve na stol, samo da vam stoje na putu cijeli dan, odredite posebno mjesto za takve predmete. Još bolje, kad god je to moguće, držite telefon dalje od vidokruga i smanjit ćete količinu smetnji koje doživljavate za svojim radnim stolom.
Mogli biste imati apsolutno besprijekoran radni stol koji bi i najstrožeg perfekcionist učinio ponosnim, ali ako je zaslon vašeg računala labirint ikona i nerazvrstanih datoteka, ima još posla. Digitalni nered se također smatra neredom i mogao bi vas ometati kada se pokušavate usredotočiti. Najmanje jednom tjedno očistite sve zalutale datoteke na radnoj površini.
Pregledajte svaku stavku na svom stolu i zapitajte se je li vam zaista potrebna. Zadržite stvari koje svakodnevno koristite; baci stvari koje vam nisu zaista nužne. Učinite to dobro prvi put i postići ćete značajan napredak na putu do organiziranijeg stola.
Na kraju svakog dana odvojite malo vremena za brisanje radnog stola prije nego što izađete. Na taj ćete način ukloniti sve što vam je ostalo na radnoj površini, što znači da ćete svako jutro dolaziti na posao s čistim stolom i novim početkom.
Možda mislite da ste uspješni u obavljanju više zadataka, ali istina je da je multitasking kognitivno gotovo nemoguć. Umjesto pokušaja i neuspjeha, usredotočite svoju pažnju na jedan po jedan zadatak i tako izbjegnite nered.
Najbolji način razvrstavanja stvari je prema važnosti. Kad pokušavate otkriti gdje na svom stolu želite nešto spremiti, zapitajte se koliko često to koristite ili trebate. Ako nije tako često, stavite tu stavku negdje na manje pristupačno mjesto od onih koje svakodnevno koristite.
Stavite kantu za smeće pored ili ispod vašeg stola. Ta kanta za smeće vaš je novi najbolji prijatelj. Čim na vaš radni stol naiđe nešto što vam ne treba, bacite to u kantu za smeće.