ZBOG LOCKDOWNA POSTAJEMO PERVERZNIJI: / Prodaja vibratora i opreme za BDSM drastično porasla, a mračne želje otkriva i Google

Image
Foto: Profimedia

Probuđeni interes za seksualnim eksperimentiranjem vidi se i u Googleovim pretraživanjima 2020. godine

3.1.2021.
19:34
Profimedia
VOYO logo

Prodaja seksualnih igračaka se više nego udvostručila tijekom pandemije koronavirusa, a sve više ljudi koristi lockdown kako bi što više izvukli iz vremena provedenog sa samim sobom.

Osim toga, kupci su birali i smjelije varijante igračaka no inače pa je prodaja BDSM-a i visokotehnološke opreme zabilježila veliki rast u 2020. godini. Porasla je i prodaja seksualnih lutki, prenosi UNILAD.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prodaja se ne smanjuje

Novo istraživanje otkrilo je da se internetska prodaja seksualnih igračaka u Velikoj Britaniji više nego udvostručila nakon što je zemlja prvi put ušla u lockdown u travnju ove godine. Prema podacima o prodaji tvrtke Ann Summers, povećana potražnja još se ne smanjuje. U tjednu nakon početka drugog zatvaranja u UK-u od 26. studenoga trgovina seksualnim igračkama i donjim rubljem prodala je devet puta više lopatica za spanking, no što je prodala tijekom istog tjedna prošle godine, dok je prodaja šipki, kugli za usta i stezaljki za bradavice povećana za više od četiri puta, prenosi Business Insider.

„Ujedinjeno Kraljevstvo postalo je perverznije i pustolovnije, s više ljudi nego ikad koji žele začiniti svoje seksualne živote isprobavajući BDSM proizvode i analni seks. 2020. je za mnoge bila teška godina i čini se da smo iskoristili svoje dodatno vrijeme za bijeg od stvarnosti i isprobavanje novih stvari u spavaćoj sobi“, dodao je glasnogovornik tvrtke Ann Summers.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Od palica i korzeta do seksualnih lutki

Čini se da Ann Summers nije jedina maloprodaja koja je primijetila ovaj trend. Trgovina sa sjedištem u Velikoj Britaniji "Love The Sales" također je otkrila da je prodaja opreme za vezivanje porasla za 97% od 2019. do 2020. godine, a prodaja korzeta za 101%.

Parovi koji se izoliraju imaju više zajedničkog vremena u međusobnoj tvrtki nego što bi obično imali kad su na klasičnom poslu. Partneri ovo vrijeme troše na ponovno povezivanje i isprobavanje novih stvari. Zaključavanje je savršeno vrijeme da istražite što vam se sviđa a što ne, a to zasigurno vidimo sa sve većom potražnjom za igračkama u spavaćoj sobi. Franšiza 50 nijansi sive tome je zasigurno pomogla dovodeći ovu vrstu igračaka u mainstream uklanjajući zastarjele stigme iza kupovine igračaka za vašeg partnera u spavaćoj sobi", rekao je suosnivač tvrtke LovetheSales.com, Stuart McClure.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kako je izvijestio Business Insider, porasli interes za seksualnim eksperimentiranjem zbog lockdowna ogleda se u Googleovim pretraživanjima 2020. godine. Pretraživanje pojma "pegging" bilježi rast od 250%., a pojma "što je BDSM?" rast od 70%.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Otok iskušenja
Senorita 89
Versailles
hABAZIN VS. mAGYAR
default_cta
Brak na prvu
Hell's kitchen
Trumbo
Ljubavna zamka
Vlakovi
default_cta
Pevačica
Obiteljske tajne
Brak na prvu Australija
Cijena strasti
VOYO logo