Kada vam se sviđa kolega s posla kojeg gledate svaki dan po cijeli dan nekad je jednostavno preteško odoljeti iskušenju. S druge strane, veza s kolegom možda i nije najpametnija stvar koju želite napraviti. Možete narušiti prijateljstvo, a i u budućnosti će možda stvari biti nešto kompliciranije. Da ne spominjemo druge kolege. Terapeutkinja i stručnjakinja za veze Michele Kerulis kaže da prije poduzimanja prvog koraka morate biti sigurne da ste spremne na sve i da se isplati biti u vezi sa svojim kolegom. Postavite si ovih pet pitanja.
Privlačnost ili prava povezanost?
Ako ste uvijek na istom mjestu, na istim sastancima ili radite na istim projektima nije teško razviti određenu vrstu privlačnosti prema kolegi s kojim radite. "Ljudi su zadivljeni tuđim uspjehom, posebno kada zadatak traži veću razinu znanja i vještina", rekla je Kerulis.
Ali postoji važna razlika između privlačnosti i sviđanja. Privlačnost je isključivo fizičke prirode i na tu osobu mislite dok ste zajedno. Ako pak o toj osobi razmišljate i izvan posla radi se o emotivnoj povezanosti.
Poznajete li ga stvarno?
Možda ga samo vidite u najboljoj verziji. Možda ste stvorile idealnu sliku o njemu, dok je stvarnost nešto drugačija. Pokušajte sagledati širu sliku i stvarno vidjeti kakva je on osoba. Vidite ga kako se nosi sa stresom i poslom, ali zapravo i ne znate kako se ponaša u privatnom životu.
Ima li vaša tvrtka politiku o vezi s kolegama?
Postoje neke tvrtke koje imaju utemeljena pravila ponašanja i možda čak zabrane izlaženja s kolegama. Na primjer neke tvrtke imaju pravila oko izlaženja s nadređenima. Ako niste sigurne i mislite da bi vaša tvrtka mogla imati neka pravila najbolje da se obratite ljudskim resursima i pitate ih za savjet.
Hoće li ta veza utjecati na vaš rad?
Ako mislite kako bi veza s kolegom mogla utjecati na vaš posao, promislite još malo prije ulaska u tu vezu. "Neki kolege bi mogli gledati na vašu vezu vrlo negativno, a to bi moglo utjecati i na vaš profesionalan život", rekla je Kerulis.
Postoje li granice?
Odmah na početku veze postavite granice. Iako se radi o osobnoj vezi, ona ne bi smjela utjecati na vaš posao i odnos s drugim kolegama. "Postavite granice oko rasprava na poslu i ostavite ih za kasnije. Riješite probleme doma, a ne na poslu pred drugima", savjetuje Kerulis. Osim toga, imat ćete zdravu vezu s jasnim odvajanjem poslovnog i privatnog života.
Izvor: Women's Health