ISTRAŽIVANJE O PRIVLAČNOSTI: / Muškarci ipak ponekad preferiraju punašnije žene, a izbjegavaju mršavice; Evo i kada

Image
Foto: Profimedia

Kada se suočavaju sa životnim preokretima i nedaćama, muškarci očito žele nešto što mogu 'zgrabiti'

16.8.2020.
8:19
Profimedia
VOYO logo

Znanstvenici s britanskog Sveučilišta Westminster tvde da muškarce pod stresom i u razdoblju teške financijske krize privlače punije žene, piše Daily Mail.

U eksperimentalnoj studiji testirano je 80 ispitanika normalne težine, od kojih je polovica prošla kroz teški grupni intervju čiji je cilj bio izazvati im neugodu i stres. Obje su skupine ispitanika nakon toga gledale seriju slika žena različitih veličina, od jako mršavih do pretilih.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
DAME PADAJU NA 9 ČUDNIH STVARI KOD MUŠKARACA: /

Priznale što ih sve privlači, a evo kakve veze ima slovo 'T'

Nijednoj skupini nisu bila privlačna najesktremnija tijela, dok su muškarci kojima je nakon intervjua povećana razina stresa preferirali punašnije žene. Dakle, znanstvenici su došli do zaključka kako muškarci u nepovoljnim životnim trenucima odabiru 'zrelije karakteristike izgleda' zato što podsvjesno misle kako će takve žene imati zreli karakter i bolje se nositi s krizom.

Preferencije ovise o okolnostima

"Čini se da je oblik tijela važan znak fizičke i psihičke zrelosti", rekao je autor studije, dr. Viren Swami. Fizička zrelost povezuje se s mogućnošću nošenja s prijetećim situacijama te snagom, kontrolom i nezavisnošću, dodao je.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Skupini od 40 muškaraca koja nije sudjelovala u stresnom intervjuu privlačnije su bile mršavije žene, poput Angeline Jolie. Uz to, oni koji su bili u stresnoj skupini pokazali su veći raspon tjelesnih veličina koje smatraju privlačnima.

Dakle, o tome tko će nam biti privlačan ovise naše okolnosti. "Stres je promijenio preferencije naših ispitanika", objasnio je Swami.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Znanstvenici tvrde da njihovo istraživanje objašnjava i činjenicu da se u nekim siromašnim kulturama cijene obline jer se povezuju s bogatstvom.

Studija iz 2008. u kojoj su stručnjaci proučavali brojeve časopisa Playboy, pokazala je da su u vrijeme recesije žene većih oblina češće krasile naslovnice, nego što je to bio slučaj za vrijeme ekonomske stabilnosti.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Gledaj od 29.travnja
VOYO logo