Ponekad se izmjenjivanje osjećaja s drugima ne čini kao najbolji izbor, već bi detalje svoje ljubavne priče trebalo zadržati samo za sebe.
Evo u kojim bi situacijama bilo najbolje prešutjeti svoj ljubavni status:
1. Ako dobijete neželjene pozivnice ili zahtjeve za prijateljstvo Neki ljudi vaš 'single' status na Fejsu mogu shvatiti kao poziv za 'prijateljstvom' ili flertom. Ako vam takve stvari izazivaju nelagodu, razmislite da svoj status ipak ostavite praznim.
2. Ako ne želite da se drugi miješaju u vaš privatni ljubavni život Započinjete li novu vezu bilo bi mudro barem par mjeseci ne izvještavati o svom statusu, dok se veza ne učvrsti i dobije na sigurnosti.
3. Ako ne želite stvarati drugoj strani pritisak Bilo bi poželjno da se obje strane dogovore oko toga kada će objaviti da su u vezi, jer bi u protivnom izjašnjavanje samo jednog partnera moglo izazvati pritisak kod drugog.
4. Ako želite 'lakši' prekid Nađete li se pred raskidom mnogo će vam teže pasti ako će, zahvaljujući vašem statusu, o njemu brujati cijeli Facebook.
5. Ako ne želite da vam drugi 'sude' Često mijenjanje statusa iz 'single' u 'relationship' može postati dobar okidač za raznorazna ogovaranja vaših poznanika. Zapamtite, Fejs nije vaš dnevnik ni privatni razgovor s prijateljima.
6. Ako ne želite ponovo čuti svog agresivnog bivšeg Imate li problema s bivšim, on bi promjenu statusa mogao doživjeti kao poziv za 'obračunom', pa ako ne želite besmislena maltretiranja, ne stavljajte status da ste u vezi.
7. Ako imate drske roditelje koji se u sve vole miješati Previše se brinu i vole znati svaki vaš korak? Onda nikako nemojte posezati za objavom vašeg ljubavnog statusa jer će im to biti idealna prilika da budu u toku s događajima.
8. Ako ne volite naglas objašnjavati stvari koje se zakompliciraju Svako tko je bio u vezi zna da stvari nisu uvijek savršene, a ponekad se mogu itekako zakomplicirati. Čuvajte se toga!
9. Ako ne želite ljubavnu vezu tretirati kao otvorenu knjigu Neke stvari bilo bi ipak dobro zadržati samo za sebe.
10. Ako koristite svoj profil u poslovne svrhe Ono što mnogi zaboravljaju jest činjenica da velika većina ljudi Facebook koristi kao poslovni alat. Ako ste jedan od njih onda ljubavni statusi nikako ne dolaze u obzir.