Svi težimo zdravijem načinu života, a održivost i zdravlje neraskidivo su povezani. Ako ne brinemo o okolišu i ne vodimo računa o količini štetnih i otpadnih tvari kojima nanosimo trajnu štetu prirodi, posljedice ćemo osjetiti izravno mi tako da ćemo imati sve manje izvore pitke i čiste vode, sve veće onečišćenje zraka te sve manje količine dostupnih kvalitetnih namirnica.
Svi ti problemi zahtijevaju promjenu loših navika kako kod proizvođača tako i kod potrošača. To znači da svatko od nas treba, kada god može, dati prednost održivosti i odgovornom ponašanju prema prirodnim resursima koje imamo na raspolaganju.
Briga o okolišu obaveza je svih nas
Kada je u pitanju ponašanje pojedinaca, to znači odgovoran odnos prema otpadu, recikliranje, štednja energije, izbjegavanje kupovine nepotrebnih stvari, a prilikom kupnje treba birati brendove koji poštuju ekološke standarde u proizvodnji.
Kada govorimo o tvrtkama, svaka društveno odgovorna kompanija u svoju je viziju strateškog razvoja već ugradila načela održivosti. Takvi se ciljevi prvenstveno ostvaruju kroz optimizacije proizvodnih procesa nastojeći smanjiti količinu otpada i smanjenje ugljičnog otiska, čime se smanjuje i štetni utjecaj na okoliš.
Takva kompanija je Franck, koji već godinama unapređuje svoje poslovne prakse doprinoseći održivijoj budućnosti – od odgovornog poslovanja s dobavljačima i smanjenja utjecaja na okoliš do aktivnog doprinosa borbi protiv klimatskih promjena i pozitivnog djelovanja na širu zajednicu.
Održivi izbor – 100% reciklabilna ambalaža
Od svojeg začetka, davne 1892. godine, Franck je prepoznat kao tvrtka poznata po svojoj sklonosti inovacijama, posvećenosti kvaliteti te potrebama i željama kupcima. Jednako tako, Franck je na vrijeme prepoznao o važnost održivog poslovanja i kontinuirano prilagođavao proizvodne i poslovne procese.
Tijekom svoje duge tradicije Franck je već postao dobro poznat i omiljen zbog raznolike ponude i vrhunske kvalitete čajeva od pomno odabranih biljaka. Uz brigu o željama svojih potrošača, Franck je uložio dodatne napore u unapređenje kvalitete proizvoda,
istovremeno povećavajući fokus na održivost poslovanja. Prvi korak na tom putovanju bilo je uvođenje 100 posto reciklabilne ambalaže koja se koristi za pakiranje svih čajeva koje Franck ima u svojoj ponudi.
Što to ustvari znači? To znači da se za sve čajeve koristi filtar-papir izrađen od čiste celuloze koji je kompostabilan, dok je ostatak ambalaže 100 posto reciklabilan. Omot u koji se pakira filtar-vrećica, kao i etiketa i kutija, izrađeni su od papira, što znači da je cjelokupni proizvod ekološki prihvatljiv i tako uvelike doprinosi očuvanju okoliša.
Čaj nikada nije izašao iz mode. Dapače, popularnost mu sve više raste
Zašto nam je održivi pristup u proizvodnji važan čak i u kontekstu proizvodnje i konzumacije čaja, a ne samo kada je riječ o teškim industrijama? Prema relevantnim statističkim istraživanjima, čaj je nakon vode drugo najviše konzumirano piće na svijetu. Različite zemlje na različitim kontinentima njeguju vlastite kulture ispijanja čaja. Ali ono što već stotinama godina ostaje konstanta jest to da, unatoč svim razlikama, čaj ostaje omiljeni topli napitak u kojem uvijek rado uživamo, opuštamo se i družimo.
Prema spomenutim istraživanjima i projekcijama koje je objavila Statista, potrošnja čaja će u budućnosti još više rasti. I baš je zato važno da se u svim segmentima proizvodnje i distribucije čaja posebna pažnja posveti održivosti.
Tradicija pijenja čaja u Hrvatskoj možda se ne može uspoređivati s onom u Kini ili Velikoj Britaniji, ali neosporno je da i u Hrvatskoj, pogotovo u ovim hladnijim zimskim mjesecima, svi volimo posegnuti za toplom šalicom okrepljujućeg napitka.
Čajevi dolaze u tolikom broju varijacija da postoji opcija za svaki trenutak dana. S čajevima, mogućnosti su beskrajne, a Franck se sa svojim bogatim asortimanom pobrinuo da svatko od nas može pronaći pravi čaj za svaku priliku.
Od biljnih čajeva uz koje smo odrastali, kao što su Franck Kamilica, Šipak, Menta, Kadulja, Komorač, Majčina dušica ili Planinski čaj, koji je zaista kao stvoren za zimske dane, ako još niste, možete isprobati i neke od zanimljivih kombinacija poput kamilice s đumbirom i medom ili Beestro čaj kamilica i malina.
Za ljubitelje slatkih voćnih okusa, Franck u svojoj ponudi ima osvježavajuće čajeve punog okusa kao što su primjerice Šumsko voće, Brusnica, Borovnica, Marelica, ali i aromatične voćne kombinacije poput čajeva kao što su Jabuka cimet i Jagoda vanilija.
Za istančana nepca Franck Superiore Tea linija premium čajeva donosi osam čarobnih okusa biljnih, voćnih, zelenih i crnih čajeva. U svakom od ovih Superiore Tea okusa sadržani su samo najbolji, nježni listići te pažljivo birani komadići voća koji će oduševiti sve prave ljubitelje čaja.
Svakako treba istaknuti Franckov Zeleni i Crni čaj, čajne klasike koje nose certifikat Rainforest Alliance™, potvrdu da biljke korištene u proizvodnji ovih čajeva dolaze isključivo s Rainforest Alliance Certified™ plantaža i farmi koje ispunjavaju standarde za održivu poljoprivredu koja štiti prirodu, vodene putove, staništa divljih životinja te prava i dobrobit radnika, njihovih obitelji i zajednica.
Bez obzira jeste li već ljubitelj čaja koji ne može zamisliti dan bez šalice svojeg omiljenog napitka ili ćete to tek postati, dok uživate u svojoj šalici ukusnog Franck čaja vrhunske kvalitete, užitak nije jedino što vam pritom pričinja zadovoljstvo. Tu je i spoznaja da činite dobro ne samo svojem zdravlju nego i zdravlju planete.
Više o Franckovim čajevima i njihovoj ponudi saznajte na: Najbolji čajevi | Biljni | Voćni | Zeleni | Funkcionalni.
Sadržaj nastao u suradnji RTL native tima i Francka!