Stefany Hohnjec mjerila koliko su muške brade opasne po žene

Bivša miss sporta sinoć je u zagrebačkom klubu Piranha muškom dijelu publike, uz pomoć aplikacije na iPhoneu, izmjerila jesu li im brade 'opasne' po ljepši spol

7.12.2009.
15:15
VOYO logo

Premda mnogi muškarci rado puštaju bradu, što zbog trenda, a što zato jer im se ne da svako jutro stajati pred ogledalom s brijačem u ruci, žene ipak najviše vole kada im se približe svježe obrijani. To je sinoć u zagrebačkom klubu Piranha, u sklopu promocije nove britvice Gillette Fusion Power Stealth, dokazala bivša miss sporta Stefany Hohnjec koja je s posebnom iPhoneovom aplikacijom mjerila koliko su muške brade 'opasne' po nježniji spol.

iPhoneova aplikacija reagira na dodir s licem i pokazuje o kakvoj se bradi radi. Imamo četiri glavne kategorije - od 'baby facea' koji najmanje 'ugrožava' žene, zatim tinejdžerska i bodljikava brada koje su malo opasnije dok je najopasnija tzv. jež koja je najodbojnija ženama – objašnjava Stefany.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Iako je za očekivati kako će gotovo svaki muškarac u sklopu priprema za večernji izlazak uključiti brijanje, sinoć smo se u Piranhi mogli uvjeriti da to baš i nije uvijek tako. Dosta posjetitelja došlo je s trodnevnim bradama dok ih je nekolicina bila gotovo obrasla. Nakon što im je Stefany izmjerila kako njihove brade predstavljaju opasnost za žene veću od 80 posto, dečki su se složili kako će ujutro odmah prionuti na brijanje.

Kako bi im to olakšao, Gillette je osmislio novu britvicu Gillette Fusion Power Stealth koja, kako joj i ime govori, brije gotovo neprimjetno. Zahvaljujući tome što je pet oštrica postavljeno bliže nego kod brijača Mach3, ovaj 'brijač iz sjene' omogućava manje iritacija i ugodnije brijanje.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U kombinaciji s gelom Gillette Fusion HydraGel, koji omekšava dlačice i pomaže u zaštiti kože te balzamom Gillette Fusion After Shave muški jutarnji ritual može uistinu prerasti u pravi užitak.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
nedelja
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo