U Dubrovniku se od 23.do 27. listopada snima jedna od najuspješnijih američkih turističkih emisija "The Travel Detective" s poznatim istraživačkim novinarom i poznavateljem turističkih tema Peterom Greenbergom, što pridonosi promociji i Dubrovnika i Hrvatske, izvijestili su u ponedjeljak iz HTZ-a.
U Dubrovniku je boravio još 2018.
To je rezultat suradnje HTZ-a (Hrvatske turističke zajednice) i Turističke zajednice grada Dubrovnika s američkim TV kanalom PBS, na kojem se prikazuje ta poznata emisija. PBS je nekomercijalna američka televizija koja uz nacionalni ima i 300 lokalnih TV programa sa 70 milijuna stalnih gledatelja, a njihove web stranice, kako ističu iz HTZ-a, mjesečno ostvaruju više od 15 milijuna posjeta.
Peter Greenberg je višestruki dobitnik nagrade Emmy, glavni urednik CBS Travela te veliki svjetski putnik, koji je već boravio u Dubrovniku, u jesen 2018., kada je u sklopu europskog festivala turizma i strategije sudjelovao na međunarodnoj konferenciji "Kružna putovanja i gradovi-prilike i izazovi". Osim televizijske emisije, "putnički detektiv" Greenberg će tijekom boravka u Dubrovniku snimati i radijske emisije za CBS radio mrežu, koja ima više od tisuću stanica u SAD-u, a u tim emisijama Greenberg će sa sugovornicima sudjelovati i u brojnim aktivnostima te obraditi razne teme iz povijesti, kulture, umjetnosti, gastronomije i druge.
Posjetit će pritom i brojne poznate atrakcije u Dubrovniku, poput gradskih Zidina, najstariju karantenu Lazarete, otok Lokrum, ali i poluotok Pelješac, gdje će kušati poznata vina i malostonske kamenice. Njegov posjet komentirali su i ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac te direktor HTZ-a Kristjan Staničić, naglasivši važnost takvih projekata za vidljivost i promociju Hrvatske u ovom pandemijskom vremenu.
Promocija Dubrovnika i Hrvatske
"Ciljana promocija Hrvatske i Dubrovnika kao atraktivne i sigurne turističke destinacije u ovim je tržišnim okolnostima iznimno važna i siguran sam da će efekti snimljene emisije biti višestruko pozitivni", ocijenio je Staničić. Podsjećajući da su hrvatske prirodne ljepote česta scenografija filmskim blockbusterima, serijama i reality showovima, ministrica Brnjac je naglasila i da se promocija i prepoznatljivost Hrvatske postiže i kreativnim turističkim uslugama koje uključuju obilazak lokacija snimanja, izrade autentičnih suvenira ili storytellinga.
"Time razvijamo i novi turistički proizvod, i uvjereni smo da će povijesna, kulturna i gastronomska ponuda Dubrovnika u najboljem svjetlu prikazati Hrvatsku u toj, jednoj od najuspješnijih američkih turističkih emisija", poručila je Brnjac.