PETER GREENBERG PONOVNO U DUBROVNIKU: / Istraživački novinar i višestruki dobitnik Emmyja snima emisiju 'The Travel Detective'

Image
Foto: Profimedia
27.10.2020.
7:10
Profimedia
VOYO logo

U Dubrovniku se od 23.do 27. listopada snima jedna od najuspješnijih američkih turističkih emisija "The Travel Detective" s poznatim istraživačkim novinarom i poznavateljem turističkih tema Peterom Greenbergom, što pridonosi promociji i Dubrovnika i Hrvatske, izvijestili su u ponedjeljak iz HTZ-a.

U Dubrovniku je boravio još 2018.

To je rezultat suradnje HTZ-a (Hrvatske turističke zajednice) i Turističke zajednice grada Dubrovnika s američkim TV kanalom PBS, na kojem se prikazuje ta poznata emisija. PBS je nekomercijalna američka televizija koja uz nacionalni ima i 300 lokalnih TV programa sa 70 milijuna stalnih gledatelja, a njihove web stranice, kako ističu iz HTZ-a, mjesečno ostvaruju više od 15 milijuna posjeta.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Peter Greenberg je višestruki dobitnik nagrade Emmy, glavni urednik CBS Travela te veliki svjetski putnik, koji je već boravio u Dubrovniku, u jesen 2018., kada je u sklopu europskog festivala turizma i strategije sudjelovao na međunarodnoj konferenciji "Kružna putovanja i gradovi-prilike i izazovi". Osim televizijske emisije, "putnički detektiv" Greenberg će tijekom boravka u Dubrovniku snimati i radijske emisije za CBS radio mrežu, koja ima više od tisuću stanica u SAD-u, a u tim emisijama Greenberg će sa sugovornicima sudjelovati i u brojnim aktivnostima te obraditi razne teme iz povijesti, kulture, umjetnosti, gastronomije i druge.

Posjetit će pritom i brojne poznate atrakcije u Dubrovniku, poput gradskih Zidina, najstariju karantenu Lazarete, otok Lokrum, ali i poluotok Pelješac, gdje će kušati poznata vina i malostonske kamenice. Njegov posjet komentirali su i ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac te direktor HTZ-a Kristjan Staničić, naglasivši važnost takvih projekata za vidljivost i promociju Hrvatske u ovom pandemijskom vremenu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Promocija Dubrovnika i Hrvatske

"Ciljana promocija Hrvatske i Dubrovnika kao atraktivne i sigurne turističke destinacije u ovim je tržišnim okolnostima iznimno važna i siguran sam da će efekti snimljene emisije biti višestruko pozitivni", ocijenio je Staničić. Podsjećajući da su hrvatske prirodne ljepote česta scenografija filmskim blockbusterima, serijama i reality showovima, ministrica Brnjac je naglasila i da se promocija i prepoznatljivost Hrvatske postiže i kreativnim turističkim uslugama koje uključuju obilazak lokacija snimanja, izrade autentičnih suvenira ili storytellinga.

"Time razvijamo i novi turistički proizvod, i uvjereni smo da će povijesna, kulturna i gastronomska ponuda Dubrovnika u najboljem svjetlu prikazati Hrvatsku u toj, jednoj od najuspješnijih američkih turističkih emisija", poručila je Brnjac.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Fnc 16
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo