NA SJEDNICU SA STILOM / Pored ovog 'primjerka' i kričava je suknja pala u drugi plan: Naša ministrica turizma isfurala torbicu od gotovo 600 eura!

Image
Foto: Zeljko Hladika/PIXSELL

Ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac plijenila je pažnju javnosti modnim stilom

18.8.2023.
11:41
Zeljko Hladika/PIXSELL
VOYO logo

Ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac pojavila se u četvrtak na sjednici Vlade sa skupocjenom smeđom torbicom modnog brenda Lancel. Riječ se o modelu Neo Izy de Lancel, koji se prodaje po cijeni od 595 eura za srednji model i 530 eura za manji. 

Image
Foto: Zeljko Hladika/PIXSELL
Image
Foto: Zeljko Hladika/PIXSELL

Ministrica je poznata po svom dobrom stilu koji je također privukao pažnju javnosti. Nosila je zelenu suknju i crni sako. Inače, njen izbor najčešće su hlače te haljine i suknje srednje dužine.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ministrica je nakon sjednice Vlade izjavila je da je zadovoljna rezultatima turističke sezone. Vjeruje da će novi zakon o turizmu pridonijeti većoj ponudi hotela. Komentirala je i tvrdnje da su hoteli u srpnju ove godine rasle dvostruko skuplji od inflacije, kazavši da su hoteli sada cijenama blizu onima u konkurentskim zemljama.

Image
TURIZAM CVJETA /

Hrvatska ruši rekorde, dobit od turizma veća nego lani: Jedna regija je apsolutno pomela statistiku

Image
TURIZAM CVJETA /

Hrvatska ruši rekorde, dobit od turizma veća nego lani: Jedna regija je apsolutno pomela statistiku

POGLEDAJTE VIDEO: Nikolina Brnjac

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ponovila je da se ulaganje u povećanje kvalitete smještajnih objekata na četiri i pet zvjezdica uvijek isplati i da oni koji su tako ulagali imaju opravdanje za povećanje cijena, a oni koji nisu ulagali, a dizali su cijene za to nemaju opravdanje.

Image
Foto: Zeljko Hladika/PIXSELL
Image
Foto: Zeljko Hladika/PIXSELL

Ponovila je da se ulaganje u povećanje kvalitete smještajnih objekata na četiri i pet zvjezdica uvijek isplati i da oni koji su tako ulagali imaju opravdanje za povećanje cijena, a oni koji nisu ulagali, a dizali su cijene za to nemaju opravdanje.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Teško je reći u kakvoj su korelaciji povećanje cijena s popunjenošću u špici sezone, jer hoteli su primjerice dobro popunjeni i zadovoljni, a i kampovi rade bolje nego 2019.", odgovorila je ministrica.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Gledaj od 29.travnja
VOYO logo