Posljednjih dana mnogo je toga stalo! Poslodavci teško da mogu reći da su zadovoljni, a koriste se sve moguće metode kako bi se poslovanje spasilo. Ako pitate stručnjake, oni će vam reći da je vrijeme krize najbolje vrijeme za promociju.
Naime, u teškim vremenima cijene promocije su niže, a učinak uvijek može biti dobar, bilo odmah ili po završetku krize. Sada se svi bore za svoj posao pa tako ulaganje u PR može biti itekako učinkovito, naročito ako se bavite poslovima koji u ovo ne trebaju nužno stati.
Farmaceutska industrija, prodaja te proizvodnja hrane i kozmetike, zabavni internetski sadržaj, kupnja preko interneta – samo su neke od djelatnosti čije poslovanje ne bi trebalo biti upitno, a ulaganjem u promociju mogu dodatno osnažiti svoje poslovanje ali jednako tako imati bolje rezultate kada krizno razdoblje prođe.
Poslodavci često režu troškove kada je marketing u pitanju, no to nikako ne bi smjeli ako imaju mogućnost da se nastave oglašavati.
Jedna od najuspješnijih PR tvrtki u Hrvatskoj, svakako je agencija REDAKCIJA koja iza sebe ima niz uspješno odrađenih promotivnih aktivnosti iz sektora turizma, ugostiteljstva, estetske kirurgije, farmaceutske i poljoprivredne industrije, svijeta zabave, izdavaštva, obrazovanja…
Iza agencije Redakcija stoji Dorijan Elezović, nekada uspješan TV voditelj i novinar koji stečeno iskustvo danas koristi kako bi drugima pomogao u promociji poslovanja. Upravo ovu tvrtku mnogi ističu kao PR agenciju koju vrijedi angažirati jer se bave osmišljavanjem sadržaja što je danas u svijetu oglašavanja i najvažnije.
'Ako imate mogućnosti, ulažite u PR! Mislite na sadašnjost, ali i na budućnost!' poručuje Elezović.