TURISTIČKA ZAJEDNICA ISKEŠIRALA 275.000 KUNA ZA SNIMKE DORIS PINČIĆ! / Sve je bila njena ideja, pogledajte isječke

Image

Cilj kampanje je promovirati ponudu ruralnih destinacija na domaćem tržištu, a sastoji se od 12 videa

7.5.2021.
15:09
VOYO logo

Voditeljica Doris Pinčić zaštitno je lice nove kampanje "Doživi domaće: Istraži ruralnu Hrvatsku" Ministarstva turizma i sporta i Hrvatske turističke zajednice. Također, ona je i idejna autorica njenih videomaterijala.

Image
NAJLJEPŠI OSMIJEH HRVATSKOG INSTAGRAMA: /

Doris Pinčić uživa u prirodi: 'Savršeni trenuci u nesavršenim životima'

Image
NAJLJEPŠI OSMIJEH HRVATSKOG INSTAGRAMA: /

Doris Pinčić uživa u prirodi: 'Savršeni trenuci u nesavršenim životima'

Cilj kampanje je promovirati ponudu ruralnih destinacija na domaćem tržištu, a sastoji se od 12 videa koje je Doris snimila na različitim destinacijama Hrvatske. Iz Hrvatske turističke zajednice potvrdili su za Index da su oni financirali kampanju te da je za nju izdvojeno 275.000 kuna.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Iznos namijenjen za kampanju je 275.000.00 kuna, a on uključuje sve troškove produkcije materijala, koji obuhvaćaju 12 videopriloga u trajanju do pet minuta, tri najavna trailera, idejna kreativna rješenja za print, web i društvene mreže, profesionalne fotografije, tekstove na podstranici 'Doživi domaće. Istraži ruralnu Hrvatsku!', prijevod i lekturu materijala na engleski jezik, kao i sve popratne troškove snimanja na lokacijama", rekli su iz HTZ-a.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Doris je idealan izbor

Kazali su i kako je Doris idejna autorica videomaterijala.

"Gospođa Doris Pinčić idejna je autorica videomaterijala i multimedijalnog koncepta te zaštitno lice kampanje, a Hrvatska turistička zajednica je glavni nositelj kampanje 'Doživi domaće. Istraži ruralnu Hrvatsku'. Dodajmo da su kampanju inicirali Ministarstvo turizma i sporta i Udruga ruralnog turizma Hrvatske, a na realizaciji kampanje je ostvarena i suradnja sa zajednicama kulturnog i pustolovnog turizma i obiteljskog smještaja pri HGK", priopćili su iz HTZ-a te su istaknuli kako je Doris idealan izbor za kampanju.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"S obzirom na ciljeve kampanje, a koji uključuju promociju raznolike ponude hrvatskih ruralnih destinacija na domaćem tržištu, smatramo da prepoznatljivost na nacionalnoj razini, pozitivan imidž, dosadašnji rad i realizirani projekti gospođe Doris Pinčić najbolje odgovaraju ovoj kampanji, što potvrđuju i prve povratne reakcije, koje su iznimno pozitivne".

Tekst se nastavlja ispod oglasa
KSW 94
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo