MODNI DVOJAC ELFS NAPRAVIO VELIKU STVAR: /

Organizirali prvu online modnu reviju, pojavile se poznate face

Image

Moda se preselila na internet

9.5.2020.
16:16
VOYO logo

U sklopu prve online modne revije u Hrvatskoj Elfs Online Fashion Show održan je panel 'Fashion Survivor Talk', u kojem su nastupila i velika imena iz svjetskih modnih medija.

Iz Pariza se prva uživo javila Valeria Bessolo Llopiz, direktorica svih svjetskih izdanja modnog magazina Elle.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Danas je u Parizu veliki dan jer je službeno objavljen kraj lockdowna. Tako se, nadam se, uskoro u grad vraća život, što je za modnu industriju jako dobra vijest. Pandemija je nažalost znatno utjecala na segment marketinga magazina Elle u cijelom svijetu, ali je zato istodobno povećala i ubrzala digitalnu transformaciju te je tako otvorila put novim mogućnostima i inovacijama. Upravo zato pozdravljam i ovu inicijativu i sve pohvale organizatorima – istaknula je Valeria.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Modna industrija pati

Lucy Lara, glavna urednica meksičkog izdanja Harper's BAZAAR, potvrdila je da se Meksiko nalazi u vrlo teškoj situaciji.

"Svi ljudi nažalost ne poštuju sigurnosne mjere pa je situacija prilično teška, a jednako tako pati i cijela modna industrija. Bit će potrebno puno vremena da se tržište oporavi, no zasad se sve premjestilo na digitalne platforme, što je rezultiralo nekim zanimljivim iskoracima i dodatnom kreativnošću modnih dizajnera – naglasila je Lucy Lara, koja je također pohvalila inicijativu modnog dvojca Elfs.

Nakon meksičke glavne urednice, iz Italije se javila Francesca Delogu, direktorica talijanskog izdanja Cosmopolitan.

'Situacija s pandemijom je vrlo ozbiljna'

"Kao što i sami znate, u cijeloj Italiji, a posebno u Milanu, situacija s pandemijom je vrlo ozbiljna, što je svakako ostavilo tragične posljedice na cijelu modnu zajednicu. No, ja nisam samo direktorica magazina Cosmopolitan, nego i aktivna glazbenica, a glazbena industrija je potpuno stala zbog pandemije. Cosmopolitan je također prve vidljive tragove osjetio u znatnom padu oglašavanja, dok je stanje kod digitalnih izdanja još uvijek stabilno. I ovdje se sve prebacilo na digitalno tako da će se milanski Tjedan mode održati u srpnju također online. Što će biti u rujnu, koji je ključan za modnu industriju, još se uvijek samo nagađa", izjavila je Francesca .

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Timea Liptak, direktorica magazinskog dijela tvrtke Central Mediacsoport Mađarska (Elle, Marie Claire, Cosmopolitan, National Geographic…), kaže da su u Budimpešti dućani još uvijek zatvoreni te da su sva modna događanja otkazana.

Moda se preselila na internet

"Moda se u Mađarskoj potpuno preselila na internet, a brojke nam pokazuju da ljudi i dalje kupuju te svi oni koji imaju mogućnost online prodaje imaju dobre rezultate. Moram naglasiti da su dizajneri reagirali jako brzo i da su se prilagodili situaciji kreirajući posebne maske za lice, ali i udobnu odjeću za svaki dan – naglasila je Timea.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Iz Beograda se javio Petar Janošević, glavni urednik magazina Harper’s BAZAAR Srbija i publisher magazina Harper’s BAZAAR, Grazia i Esquire.

"Srbija nije toliko razvijeno tržište i ne možemo se uspoređivati s velim tržištima koja obiluju velikim svjetskim brendovima, ali ovdje ima puno dizajnera koji su bili jako vrijedni tijekom krize s Covidom-19.

Naime, proizvodili su maske koje su donirali medicinskom osoblju i to je zaista bila divna gesta. Usprkos svemu, vjerujem da će sve krenuti nekom uzlaznom putanjom i da će ljudi hrabro krenuti u kupnju, bez obzira na ekonomsku krizu koja nas očekuje nakon završetka pandemije.

Što se pak medija tiče, najveći nedostatak je pad oglašivača u tiskanim izdanjima, ali istodobno bilježimo veliki porast u digitalnim platformama. No, optimističan sam jer se osjeti neka pozitivna klima tako da vjerujem da su bolji dani pred svima nama", zaključio je Petar.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo