U siječnju počinje druga sezona showa "The Voice - Najljepši glas Hrvatske"

Image
Foto: HRT, Dario Njavro

The Voice – Najljepši glas Hrvatske natjecateljski je glazbeni show nastao prema originalnom televizijskom formatu The Voice of..., u vlasništvu Talpa Internationala B.V. iz Nizozemske.

5.11.2015.
19:39
HRT, Dario Njavro
VOYO logo

Mentori i voditelji popularnog pjevačkog natjecanja The Voice – Najljepši glas Hrvatske najavili su početak nove sezone tog showa Hrvatske radiotelevizije.

Jacques Houdek, Indira Levak, Tony Cetinski i IvanDečak te voditelji Iva Šulentić i Ivan Vukušić otkrili su kako druga sezona počine 23. siječnja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Već je odabrano 76 natjecatelja koji će pokušati impresionirati mentore i doći što dalje u zahtjevnom pjevačkom natjecanju u kojem je važan samo glas. Tijekom audicija svaki će mentor odabrati po deset natjecatelja u svoj tim, te ih u drugoj fazi showa – dvobojima – spojiti u pet parova i odlučiti tko je među njima bolji za nastavak showa.

Pregršt novosti

Image
Foto: HRT, Dario Njavro

U fazi dvoboja novost je da će mentori moći preuzeti po jednog natjecatelja kojeg drugi mentori u dvobojima ne odaberu za nastavak natjecanja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Novost je i sljedeća faza showa koja će se zvati 'nokaut'. U ovu fazu svaki mentor ulazi s pet natjecatelja iz dvoboja i jednim kojega je preuzeo tijekom dvoboja iz drugog tima. Mentor po dvoje odabire da pjevaju jednu pjesmu i potom odlučuju tko je bio bolji i s kim nastavljaju natjecanje. I u ovoj fazi mogu preuzeti po jednoga kojega u nokautu izbaci drugi mentor. U završnu fazu natjecanja – uživo - svaki mentor ulazi s po četiri natjecatelja, a u polufinalnoj i finalnoj emisiji odluku o nastavku natjecanja i pobjedniku showa donose isključivo glasovi gledatelja i slušatelja.

Image

Drugu sezonu The Voicea obilježit će multimedijska nadgradnja kroz mobilnu aplikaciju za android i IOS koju će Hrvatska radiotelevizija pokrenuti među prvima u svijetu. Bit će to zasigurno nastavak multimedijskog uspjeha prve sezone The Voicea u kojoj su integrirani svi komunikacijski kanali HRT-a. Poseban iskorak učinjen je na području društvenih mreža s više od 150.000 lajkova na Facebook stranici showa, uz intenzivnu komunikaciju i interakciju na Twitteru, iznimnu praćenost na Instagramu, ali i više od 25 milijuna pregleda na YouTube kanalu.

Image
ODMAH NA POSAO /

Evo s kim je Nina Kraljić, pobjednica showa The Voice, već potpisala poslovni ugovor

Image
ODMAH NA POSAO /

Evo s kim je Nina Kraljić, pobjednica showa The Voice, već potpisala poslovni ugovor

Mentori su se prisjetili i natjecatelja iz prve sezone te izrazili zadovoljstvo njihovom aktivnošću na glazbenoj sceni. Pobjednik natjecanja i ove će godine potpisati ugovor s izdavačkom kućom Universal Music Hrvatska.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo