Sinoćnji okršaj Philadelphia Eaglesa i New England Patriotska, u kojem su Patriotsi izvukli kraći kraj, pred male je ekrane privukao milijune gledatelja. Upravo zbog tolike gledanosti, svjetski brendovi svoje najbolje reklame objavljuju u pauzi tog spektakla. NBC je ove godine 30 sekundi prikazivanja naplaćivao pet milijuna dolara, piše Business Insider. Najveći brendovi potrošili su milijune za najbolji termin u godini. Amazon je tako potrošio milijune na reklamu od minutu u pol u kojoj se pojavljuju brojne poznate osobe.
Amazon
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Avocados From Mexico
Bud Light
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Budweiser
Coca-cola
Coca-cola Diet
Doritos i Mountain Dew
Tekst se nastavlja ispod oglasa
E*Trade
Febreze
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Gropuon
Hyundai
Intuit/TurboTax
Jack in the Box
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Kia
Kraft
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Lexus
M&M's
Michelob Ultra
Monster Products
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Pepsi
Pringels
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Quicken Loans
Skittles
Sprint
Squarespace
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Stella Artois
Tide
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toyota
Turkish Airlines
Universal Orlando Resort
WeatherTech
Tekst se nastavlja ispod oglasa