NOVA SEZONA 'SHOPPING KRALJICE' IMA IZNENAĐENJE: / Kombinacije natjecateljica komentirat će Robert Sever

Image
Foto: RTL
3.4.2018.
15:33
RTL
VOYO logo

Emisija Shopping kraljica od 9. travnja opet vlada malim ekranima. Na RTL-u se počinje prikazivati treća sezona u kojoj će ulogu modnog kritičara imati poznati hrvatski dizajner i stilist Robert Sever.

Sever već 23 godine radi kao stilist, a svoj modni brend ima 17 godina. Bogato modno iskustvo svakako je garancija da u novom epizodama Shopping kraljice neće nedostajati kvalitetnih savjeta uz koje će učiti i kandidatkinje, ali i gledateljice pred ekranima. Snimanja su već počela, a Robert otkriva kako je biti dio tima Shopping kraljice.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

„Snimanja su doista zabavna i zapravo su svojevrsni nastavak mog rada u TV produkciji, tako da doista uživam. Ljudi u timu su vrlo konkretni i daju mi odličnu potporu pa je i meni lakše raditi moj dio zadatka“, otkriva dizajner i stilist.

I Sever priznaje da zadatak nije lak

Image
Foto: RTL

Koncept emisije je da pet kandidatkinja dobije određenu temu prema kojoj moraju odabrati svoj outfit i predstaviti ga protukandidatkinjama, a na kraju tjedna uz pomoć Severa odlučuju koja je tjedna pobjednica. I Sever priznaje da se ponekad nije nimalo lako odjenuti po naredbi.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

„Zadatak nije nimalo lak jer je bitno u temu ukomponirati sebe i svoj stil ili ga potpuno negirati i iznenaditi nas nečim novim. U tome i je čar ovog showa - u samom izazovu“, pojašnjava pa dodaje da će se u ocjenjivanju kandidatkinja najviše voditi time jesu li bile dosljedne zadanoj temi.

„Nakon toga gledam kako je osoba svoju osobnost uklopila u priču. Jako cijenim kada netko s puno truda izvrši temu, kada vidim da joj je stalo, a ne samo da kupuje stvari koje bi inače nosila ili koje joj nedostaju u ormaru“, kaže Sever.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Iako se Hrvatice generalno vole pohvaliti kako imaju stila, Sever ipak s rezervom uzima tu konstataciju.

„Općenito smatram da premalo njih njeguje vlastiti stil, većina ide za ponuđenim trendovima ili sugestijama medija. Ekspanzija je umjetnih stvari, što osobno ne volim pa ću nastojati kroz svoje djelovanje ponuditi neke nove ideje i opcije. Najčešće greške su nedostatak individualizma, slijepo praćenje trendova, općenito - povodljivost. Smatram da žene nemaju dovoljno povjerenja u sebe i da se zamaraju time što će drugi reći, a to je pogubno za osobnost, a samim time i za stil“, kaže Sever.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ipak, dodaje da će kandidatkinjama Shopping kraljice tu i tamo progledati kroz prste jer im prije svega pristupa prijateljski.

TOMA
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo