KAKVA RASTURAČINA! / Brojke gotovo nadrealne: Netflixova serija 'Squid Game' potukla sve rekorde i skinula s trona 'Bridgertone'

Image
Foto: Profimedia

Radnja serije 'Squid Game' prikazuje stotine ljudi koji se natječu u smrtonosnim verzijama dječjih igara

13.10.2021.
10:31
Profimedia
VOYO logo

Popularnu dramsku seriju "Squid Game" na korejskom jeziku na Netflixu je pogledalo 111 milijuna kućanstava širom svijeta te je postala Netflixov najuspješniji izvorni sadržaj, izvijestio je u srijedu američki streaming div.

Image
MILIJUNI SU ODUŠEVLJENI I - ZGROŽENI /

Jeste li čuli za 'Squid Game'? Cijeli je svijet poludio za tom serijom; Netflix: Postoji velika šansa da to bude naš najveći show ikada'

Image
MILIJUNI SU ODUŠEVLJENI I - ZGROŽENI /

Jeste li čuli za 'Squid Game'? Cijeli je svijet poludio za tom serijom; Netflix: Postoji velika šansa da to bude naš najveći show ikada'

Od početka prikazivanja 17. rujna, drama o preživljavanju od devet epizoda zauzela je prvo mjesto na popularnim Netflixovim TV ljestvicama u 94 zemlje, uključujući Sjedinjene Države, Britaniju i Francusku, navodi Netflix, a prenosi južnokorejska novinska agencija Yonhap.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Konkretno, u SAD-u je "Squid Game" postala prvi sadržaj koji nije na engleskom jeziku, a koji je ostao na prvome mjestu 21 dan zaredom.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Južnokorejska serija potukla rekorde

"Otkako je Netflix pokrenuo svoju korejsku uslugu 2015. godine, cilj nam je bio prikazati kvalitetan sadržaj korejske proizvodnje onima koji vole korejske serije širom svijeta", rekla je Kim Min-young, potpredsjednica za sadržaj u azijsko-pacifičkoj regiji, isključujući Indiju.

"'Squid Game' pomogla nam je ostvariti san", rekla je.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Radnja serije "Squid Game", koju je režirao i napisao Hwang Dong-hyuk, prikazuje stotine ljudi koji se natječu u smrtonosnim verzijama korejskih dječjih igara kako bi osvojili novčanu nagradu od 45,6 milijardi wona (38,5 milijuna američkih dolara).

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Gledaj od 29.travnja
VOYO logo