Poput velikih svjetskih zvijezda imali su priliku predstaviti se Americi u uvodnom dijelu showa koji na zanimljiv i atraktivan način najavljuje početak tjedne utakmice, a isti je gledalo više od 20 milijuna ljudi.
"Do sada sam u karijeri imao bezbroj prekrasnih iskustava, ali snimanje najavnog spota za Ligu američkog nogometa, koji je vidjelo 20 milijuna Amerikanaca, a u kojem su nastupili hrvatski glazbenici i zapravo je prikazan na hrvatski Dan neovisnosti, jedan je od vjerojatno najznačajnijih događaja u mojoj karijeri!”, otkrio je Pete Radovich i dodao: “Američka publika je izuzetno pozitivno prihvatila spot pa u siječnju, za vrijeme doigravanja, planiramo iskoristiti još jedan video koji smo snimili s 2Cellos, a doigravanje će pratiti još više gledatelja. Bilo je pravo zadovoljstvo surađivati s Lukom i Stjepanom. Veselim se što ću u budućnosti raditi s njima i s drugim hrvatskim umjetnicima, poput Gibonnija".
Inače, trominutni zabavni uvodni dio uvijek se očekuje s nestrpljenjem, a u njemu su do sad sudjelovale velike zvijezde poput Georgea Clooneyja, Rihanne i Chrisa Rocka.