Krenulo je kao hobi, a danas je riječ o najpopularnijoj animiranoj dječjoj emisiji na svijetu koju prate milijuni mališana i odraslih
Ako u obitelji imate djecu predškolskog uzrasta, velike su šanse da ste već čuli za vrlo popularnu 3D animiranu seriju „CoComelon“. Izvrsna, zabavna i edukativna serija idealna je za djecu koja još uče o svijetu koji ih okružuje. Glavni junaci serijala „CoComelon“ mali su J.J., njegova sestra YoYo, brat TomTom, njihovi roditelji i psić Bingo, koje pratimo u njihovim svakodnevnim pustolovinama i aktivnostima, igri i druženju u prirodi.
Uz vesele i lako pamtljive pjesmice i ples, djeca s ovim crtanim junacima lakše uče o bojama, brojevima, životinjama i biljkama, svemiru i svim ostalim zanimljivostima o životu i svijetu. Sve je počelo 2006. godine u Sjedinjenim Američkim Državama kao kanal na YouTube platformi zamišljen kao edukativni program za najmlađe. Kanal su iz hobija pokrenuli Jay Jeon i njegova supruga tako što su animirana videa koja su stvarali za svoju djecu odlučili podijeliti na internetu.
Na početku su kanal nazvali „ThatsMEonTV“ i prvi sadržaj koji je nudio bila je pjesmica kojom djeca uče abecedu. Većina video sadržaja bile su uspavanke i kratke dječje pjesme u trajanju do dvije minute uz koje mališani lakše svladavaju prva slova i brojeve. I tijekom godina, u ozbiljnoj konkurenciji ovaj jednostavni a opet simpatični koncept osvojio je najmlađe naraštaje i njihove roditelje te postao najpopularnija emisija za djecu na svijetu čija gledanost obara rekorde.
Prepoznatljiva lubenica
U intervjuu za Independent Jay Jeon objasnio je da su on i njegova supruga, inače ilustratorica dječjih knjiga, inspiraciju dobili od svoje djece. Njihova reakcija dala nam je samopouzdanje da nastavimo razvijati koncept, a mi smo na to gledali kao na hobi", kazao je dodavši da je „CoComelon“ zaista napravljen za djecu i razvijan tako da su interesi djeteta na prvom mjestu. „Želimo da obitelji u cijelom svijetu gledaju na „CoComelon“ kao na podršku njima kao roditeljima i njihovoj djeci tijekom učenja i odrastanja“, poručio je Jeon.
Nakon devet godina popularnost kanala počela je strelovito rasti. U međuvremenu, 2013. godine promijenili su ime kanala u „ABC Kid TV“, do svibnja 2016. godine kanal je imao milijun pretplatnika, a mjesec kasnije zabilježeno je ukupno milijardu pregleda. Sljedeće dvije godine broj pretplatnika konstantno je rastao, a videouspavanka „No no“ (bedtime song) u kojoj YoYo pomaže bratu J.J.-u da se pripremi za spavanje dosegnula je nevjerojatnih 1,3 milijarde pregleda.
Zatim su 2018. godine tvorci odlučili da žele novo ime koje će biti zabavnije i simpatičnije njihovoj primarnoj publici – djeci i tako je nastao „CoComelon“ s logotipom lubenice u obliku TV-a po kojem je danas poznat u svjetskim okvirima. U prosincu 2020. godine „CoComelon“ je postao treći kanal na YouTubeu s više od 100 milijuna pretplatnika, a sve je popularniji i izvan platforme na kojoj je nastao. Osim na YouTube kanalu, „CoComelon“ se prikazuje i na servisima kao što su Hulu i Netflix, pjesmice se mogu pronaći na različitim streaming servisima, a te iste 2020. godine Netflix je objavio top-listu na kojoj je „CoComelon“ bio treći na listi najpopularnijih serija na njihovoj platformi.
Dječje emisije CoComelon sinkronizirane na hrvatski jezik možete zajedno sa svojim mališanima pratiti na PLAY Premiumu, dodatnom programskom paketu RTL Playa.