Na press konferenciji održanom u zagrebačkom Žuja Pubu organizatori INmusic glazbenog festivala predstavili su nastavak suradnje s Ožujskim pivom kao powered by sponzorom te najavili suradnju s novim partnerom festivala, OTP bankom.
Osim toga, predstavljen je i novi blagdanski INmusic paket koji će sadržavati festivalsku ulaznicu, festivalsku majicu, dvije limenke Ožujskog piva te vaučer OTP banke s pologom od 100 kuna. Paket će biti u prodaji do 31. prosinca ili do isteka zaliha po promotivnoj cijeni od 329 kuna.
Glavni sponzor festivala, Ožujsko pivo, na svojoj Facebook stranici na kojoj broji više od 200 tisuća fanova organizirat će nagradnu igru u sklopu koje će najsretnije nagraditi upravo spomenutim blagdanskim paketom, a isto će učiniti i OTP banka putem vlastite Facebook stranice.
Upravo u suradnji s OTP bankom na nadolazećem izdanju festivala osigurat će se logistika bezkontaktnog plaćanja koja će uvelike pojednostavniti kupnju hrane i pića te omogućiti publici uživanje u festivalu bez suvišnog čekanja u redovima.
Dodatni programi i sadržaji koji su publici predstavljeni prošle godine bit će unaprijeđeni te će biti predstavljeni i neki novi o kojima će se više doznati narednih mjeseci.
Valja napomenuti i kako je ove godine INmusic primio velika priznanja poput onog National Geographic Travelera koji ga je uvrstio među tri svjetska festivala koja treba posjetiti ili američkog Huffington Posta koji ga je uvrstio među 10 svjetskih festivala koja svakako treba pohoditi.