arti-200912200050006Naime, televizijsko vijeće Velike Britanije zabranilo je prikazivanje spota u vremenu kad bi ga djeca mogla vidjeti.
Na ovu zabranu oglasio se proizvođač parfema Coty UK koji je putem svog glasnogovornika poručio kako je reklama sasvim u skladu sa seksi imidžem pjevačice čiji se glazbeni spotovi bez problema prikazuju u svim terminima.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Proizvođač tvrdi i kako je reklama manje otvoreno seksualna od nekih drugih koje se bez problema prikazuju između programa. 'Cilj reklame bilo je pokazati 'seksi chic' stil pjevačice', kazao je glasnogovornik.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Vezani članci:
arti-201011160292006 arti-201011120063006 arti-201011110781006 arti-201010290429006 arti-201010010669006
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa