arti-201105150126006Vlasnicima restorana Vidikovac voda je došla do grla te su počeli vjerovati kako bi ih jedino pljačka banke mogla spasiti od financijskih problema.
Osim nedostatka novca, koji je restoran doveo pred propast, glavobolju im zadaje i marketing. Zavirivši u kuhinju, Stephan se šokirao kada je u juhi, koja je umjesto kvalitetnih sastojaka koje bi trebala sadržavati, ugledao otpatke koji su sakupljani tijekom tjedna.
'Hrana nije stravično loša, no ni pretjerano dobra', komentirao je Stephan jela koja su mu pripremili kuhari. Preslano je bio najčešći problem svih jela koje je gastrostručnjak RTL Televizije kušao, dok je neugledan izgled hrane na tanjuru također zauzeo visoko mjesto na ljestvici problema, a loše i nekvalitetne namirnice nikako ne garantiraju ukusna jela.
Stephan smatra da je najveći problem što nije napravljen poslovni plan restorana, a suvlasnici se uzdaju u Stephanova poznanstva i misle da je to dovoljno za procvat posla.
Ulazak u kuhinju Stephan je iskoristio kao priliku da procijeni organizaciju zaposlenika. Zaključak je bio kako su zaposlenici, ali i suvlasnici - slaboumni.
Vezani članci:
arti-201105150126006 arti-201104050760006 arti-201103040250006