U fundus dolazi sva dosad kupljena garderoba na HTV-u, a napravljen je upravo zato da bi se uštedjelo, kako bi neki sako koji je jednom nosio Zoran Šprajc kad-tad mogao odjenuti i Duško Čurlić.
Fundus se punio u zlatnim vremenima HTV-a, a u njemu i danas na vješalicama uredno vise mnoga Bossova odijela koja je prije pet godina nosio Denis Latin, koji je u tim vremenima po emisiji imao pravo potrošiti do sedam tisuća kuna za odjeću, piše Jutarnji list.
Upravo je to izazivalo ljubomoru kod drugih voditelja, od kojih je veći dio toliko smio potrošiti tijekom cijele godine, pa je tako Goran Milić 2006. godine javno optužio Latina da na odijela troši više nego što HTV koštaju njegova tromjesečna putovanja diljem zemaljske kugle.
Posljednje dvije godine iz fundusa odijela posuđuju Aleksandar Stanković i urednici Dnevnika, koji su nekoć godišnje dobivali i po 12 tisuća kuna za odjeću. Danas sve kombiniraju sami, što iz fundusa, što iz vlastite garderobe, uglavnom zato što im se ne da gnjaviti s procedurom koja nalaže da prije kupnje nekog komada odjeće trebaju 'užicati' petnaestak šefovskih potpisa.
U 2010. godini najviše se novca, saznaje Jutarnji list, potrošilo na garderobu Barbare Kolar i Duška Čurlića, voditelje showa Ples sa zvijezdama. Tijekom cijelog tog serijala Barbarina je odjeća plaćena 20 tisuća kuna, a Duškova 5.800 kuna, s time da je ta odjeća nakon završetka spektakla također završila u fundusu.
Osim na Barbarinu i Duškovu, HTV je u 2010. godini potrošio 5.000 kuna na odjeću Maje Sever, 3.600 kuna na odjeću Tončice Čeljuske, 5.500 kuna na Đuricu Drobca i 4.300 na Zorana Šprajca. Što se ostalih voditelja tiče, za njihovu se garderobu brinu kostimografi HRT-a, koji kombinacije slažu koristeći se odjećom iz fundusa te kupnjom pojedinih artikala od dobavljača, otkrili su za Jutarnji list iz HRT-ova Ureda za odnose s javnošću.
Svi žele krpice koje nose RTL-ove voditeljice, a za odijevanje voditelja Nove TV brine stručni tim stilista
Stil svakog voditelja na RTL Televiziji unaprijed se dogovara između urednika emisije, samog voditelja i stilista. 'Stilist bira odjeću koja će kao sastavni dio vizuala odražavati ono što pojedini format zahtijeva', kazali su za Jutarnji list s RTL-a, napominjući kako njihov fundus sadrži popriličnu količinu bazičnih komada, a u smislu praćenja trendova oslanjaju se na posuđivanje odjeće poznatih modnih marki.
'Mnogi su naši gledatelji već prepoznali magazinske formate naše televizije, pa saznajemo kako kupci traže konkretne odjevne predmete koje su uočili na voditeljicama', kažu s RTL-a. Što se tiče informativnih emisija, zakonski izuzetih od bilo kakvog oglašavanja, njihovi se voditelji odijevaju iz fundusa koji obnavljaju svako nekoliko sezona, a artikle iz prethodnih sezona prodaju u korist neke od akcija udruge RTL Pomaže djeci.
Na Novoj TV brigu o odijevanju voditelja vodi stručni tim koji se u kreiranju stila prije svega, poručuju s te televizije, vode zakonitostima ekrana, kao i vrste programa u kojem se televizijska lica pojavljuju, poštujući uz to i njihovu osobnost.
Za odjeću voditelja u informativnom programu brine se Romano Decker, dok su za zabavni zaduženi Boris Banović, Andreja Bistričić i Nikolina Kostanjišek, a uz temeljni fundus garderobe stilisti koriste i ponajbolje odjevne marke, kazali su s Nove TV za Jutarnji list.
Vezani članci:
arti-201101170878006 arti-201101130325006 arti-201101010088006 arti-201012100237006 arti-201012200046006