Većinu problema s Vašim Freemail računom možete riješiti pomoću ovih pitanja. Pročitajte ovu poruku pažljivo.

Promjena lozinke

Izmjenu lozinke je moguće obaviti ovdje.

Brisanje računa

Brisanje računa je moguće obaviti ovdje.

Ne mogu ući u svoj sandučić (mailbox). Prijavljuje mi grešku s korisničkim imenom/lozinkom.

Ukoliko vašem sandučiću niste pristupili unutar zadnjih 100 dana vaša Freemail adresa bit će automatski obrisana. Svi podaci (e-mail poruke i adresar) nakon ovog perioda automatski se brišu i njihovo naknadno vraćanje nije moguće. Možete probati ponovo registrirati istu email adresu.

Ne mogu se prijaviti u svoj sandučić. Javlja neku grešku s kolačićima.

Freemail koristi kolačiće (cookies) za pohranu informacija o prijavi i nije ga moguće koristiti ukoliko su kolačići blokirani. Određeni operativni sustavi blokiraju spremanje naših kolačića i nije moguće pristupiti Freemailu. U ovome trenutku znamo za Windows 7 u kombinaciji s Internet Explorerom 11, te određene starije verzije Windows Phone operativnog sustava i njihovog Internet Explorera. Ukoliko koristite neki od tih kombinacija nećete moći koristiti Freemail. Molimo Vas da ili nadogradite svoj operativnih sustav ili počnete koristiti neki drugi preglednik (Google Chrome, Mozilla Firefox, Microsoft Edge i dr.).

Kako pristupiti freemailu na mobilnom telefonu?

Freemailu se može pristupiti i putem web sučelja prilagođenom mobilnim uređajima putem stranice:
http://m.freemail.net.hr/

Mogu li čitati/primati i slati e-mail poruke koje stižu na moju besplatnu adresu preko nekog e-mail klijenta (Microsoft Outlook, Outlook Express, Thunderbird, Eudora…)?

U postavkama freemail računa treba omogućiti POP3 protokol. Iz web sučelja kliknite na ‘Postavke’ -> ‘Zadani sandučić’ -> ‘POP3 Omogući POP protokol za ovu freemail adresu’ -> Omogući POP3

U postavkama za konfiguraciju računa elektroničke pošte kao dolazni (incoming) mail server upišite: pop.net.hr (110) e-mail adresu kao korisničko ime i lozinku

Freemail trenutno ne pruža odlazni server (smtp), te morate koristiti neki drugi, npr. od Vašeg poslužitelja internet veze. Za detalje kontaktirajte svog pružatelja usluge, a ovdje imamo popis nekih za koje znamo:

  • VIP (tomato) – mail.vip.hr (25)
  • Bnet – smtp.bnet.hr (25)
  • T-com – mail.ht.hr (25)

Isto tako je moguće namjestiti IMAP pristup. Dolazni server je imap.net.hr

Zaboravio/la sam lozinku (šifru, password)?

Ukoliko ste zaboravili lozinku, na početnoj stranici freemail.net.hr servisa postoji link Vratite lozinku pomoću tajnog pitanja koja omogućava postavljanje nove lozinke. Ukoliko imate namještenu alternativnu adresu link za ponovno postavljanje lozinke će biti poslan na tu adresu. Ukoliko nemate namještenu alternativnu email adresu nije moguće dobiti pristup navedenom emailu.

Zaboravio/la sam korisničko ime (username)?

Ukoliko ste zaboravili samo korisničko ime, a znate e-mail adresu, Vaše korisničko ime je dio adrese ispred znaka @. Ako ne znate ni e-mail adresu ni korisničko ime, tada je jedino rješenje ponovna registracija.

Ukoliko vam ovo nije pomoglo da dođete do izgubljene lozinke ili korisničkog imena, jedino rješenje je ponovna registracija korisničkog računa. Služba podrške nije u mogućnosti korisnicima slati zaboravljene lozinke i korisnička imena, budući se podaci upisani prilikom registracije za besplatnu e-mail adresu ne provjeravaju, te zbog toga nije moguće utvrditi točan identitet vlasnika e-mail adrese.

Većinu problema s Vašim Freemail računom možete riješiti pomoću ovih pitanja. Pročitajte ovu poruku pažljivo.

Promjena lozinke

Izmjenu lozinke je moguće obaviti ovdje.

Brisanje računa

Brisanje računa je moguće obaviti ovdje.

Ne mogu ući u svoj sandučić (mailbox). Prijavljuje mi grešku s korisničkim imenom/lozinkom.

Ukoliko vašem sandučiću niste pristupili unutar zadnjih 100 dana vaša Freemail adresa bit će automatski obrisana. Svi podaci (e-mail poruke i adresar) nakon ovog perioda automatski se brišu i njihovo naknadno vraćanje nije moguće. Možete probati ponovo registrirati istu email adresu.

Ne mogu se prijaviti u svoj sandučić. Javlja neku grešku s kolačićima.

Freemail koristi kolačiće (cookies) za pohranu informacija o prijavi i nije ga moguće koristiti ukoliko su kolačići blokirani. Određeni operativni sustavi blokiraju spremanje naših kolačića i nije moguće pristupiti Freemailu. U ovome trenutku znamo za Windows 7 u kombinaciji s Internet Explorerom 11, te određene starije verzije Windows Phone operativnog sustava i njihovog Internet Explorera. Ukoliko koristite neki od tih kombinacija nećete moći koristiti Freemail. Molimo Vas da ili nadogradite svoj operativnih sustav ili počnete koristiti neki drugi preglednik (Google Chrome, Mozilla Firefox, Microsoft Edge i dr.).

Kako pristupiti freemailu na mobilnom telefonu?

Freemailu se može pristupiti i putem web sučelja prilagođenom mobilnim uređajima putem stranice:
http://m.freemail.net.hr/

Mogu li čitati/primati i slati e-mail poruke koje stižu na moju besplatnu adresu preko nekog e-mail klijenta (Microsoft Outlook, Outlook Express, Thunderbird, Eudora…)?

U postavkama freemail računa treba omogućiti POP3 protokol. Iz web sučelja kliknite na ‘Postavke’ -> ‘Zadani sandučić’ -> ‘POP3 Omogući POP protokol za ovu freemail adresu’ -> Omogući POP3

U postavkama za konfiguraciju računa elektroničke pošte kao dolazni (incoming) mail server upišite: pop.net.hr (110) e-mail adresu kao korisničko ime i lozinku

Freemail trenutno ne pruža odlazni server (smtp), te morate koristiti neki drugi, npr. od Vašeg poslužitelja internet veze. Za detalje kontaktirajte svog pružatelja usluge, a ovdje imamo popis nekih za koje znamo:

  • VIP (tomato) – mail.vip.hr (25)
  • Bnet – smtp.bnet.hr (25)
  • T-com – mail.ht.hr (25)

Isto tako je moguće namjestiti IMAP pristup. Dolazni server je imap.net.hr

Zaboravio/la sam lozinku (šifru, password)?

Ukoliko ste zaboravili lozinku, na početnoj stranici freemail.net.hr servisa postoji link Vratite lozinku pomoću tajnog pitanja koja omogućava postavljanje nove lozinke. Ukoliko imate namještenu alternativnu adresu link za ponovno postavljanje lozinke će biti poslan na tu adresu. Ukoliko nemate namještenu alternativnu email adresu nije moguće dobiti pristup navedenom emailu.

Zaboravio/la sam korisničko ime (username)?

Ukoliko ste zaboravili samo korisničko ime, a znate e-mail adresu, Vaše korisničko ime je dio adrese ispred znaka @. Ako ne znate ni e-mail adresu ni korisničko ime, tada je jedino rješenje ponovna registracija.

Ukoliko vam ovo nije pomoglo da dođete do izgubljene lozinke ili korisničkog imena, jedino rješenje je ponovna registracija korisničkog računa. Služba podrške nije u mogućnosti korisnicima slati zaboravljene lozinke i korisnička imena, budući se podaci upisani prilikom registracije za besplatnu e-mail adresu ne provjeravaju, te zbog toga nije moguće utvrditi točan identitet vlasnika e-mail adrese.

Vidi još članaka