Nova kampanja Ožujskog piva "Ostajemo di smo" ekskluzivno je predstavljena u kazalištu Luda kuća. Najomiljenije i najprodavanije hrvatsko pivo u svim svojim kampanjama obrađuje teme koje su važne za Hrvatsku, ističući dobre i pozitivne primjere. Novom kampanjom "Ostajemo di smo" na "svoj" način Žuja se prisjeća puta kojeg su naši preci davno prešli kako bi došli ovdje i ističe kako su i zašto baš ovdje našli svoju sreću.
Predstavljajući kampanju Ivan Šuvar, direktor marketinga i izvrsnosti brendova Zagrebačke pivovare istaknuo je: "Žuja je oduvijek obrađivala aktualne teme u našem društvu, na sebi svojstven i pomalo drugačiji, zabavan način. U fokusu su nam prijateljstvo, zabava i ponos. Ponosni smo na svoju zemlju, na njene specifičnosti i sve ono što nas čini jedinstvenim.
Tim iza kampanje 'Ostajemo di smo'
Upravo to nastojimo dodatno istaknuti kroz našu komunikaciju. Bogatstvo našeg jezika, naše kulture, naše fenomene kako smo rekli u pojedinim spotovima. Ovaj spot je rezultat vrhunske produkcije i vrlo je zabavan. Želimo poslati poruku da smo prešli daleki put da dođemo na ovaj naš prelijepi komad zemlje koju imamo i da ćemo tu i ostati. Nadamo se da će još jednom oduševiti sve gledatelje našeg spota."
Kreativu kampanje potpisuje Almir Okanović iz BBDO-a, koji ističe: "Željeli smo napraviti kampanju koja je motivom i egzekucijom potpuno drugačija, ali i dalje relevantna i aktualna. U svim kampanjama koje stvaramo za Ožujsko, želimo dotaknuti teme koje su važne za Hrvatsku i njezine ljude. To su teme koje su zanimljive svima, bez obzira na obrazovni, ekonomski ili kulturološki status, bez obzira živi li netko u Dalmaciji ili Zagrebu, bez obzira dolazio iz grada ili sela."
promo
promo
Sudjelovale i brojne zvijezde
Cijelo snimanje spota bilo je iznimno zahtjevno. Redatelj Bruno Anković otkrio je kako su spot snimali na nekoliko zabačenih lokacija, s velikom ekipom i brojem statista, a izgradilo se i manje selo iz 7. stoljeća. "Ovo je produkcijski jedan od najzahtjevnijih i najozbiljnijih spotova koji su snimani kod nas, za domaći proizvod. Primjerice kako su lokacije bile poprilično daleko od urbanih centara, dio ekipe je oko 1 ujutro kretao s poslom. Statisti i glumci su dolazili na set tako rano da bi ih ekipe iz maske i kostima “prebacili” u 7. stoljeće i “spremili" za snimanje u zoru“, kazao je Anković.
Predstavljanju nove Žujine kampanje prisustvovale su brojne poznate osobe predvođene glavnim zvijezdama – Goranom Navojcem, Goranom Bogdanom i Reneom Bitorajcem, a kampanja je oduševila i Ivana Šarića, Branka Đurića Đuru, Luku Vidovića, Matiju Cveka, Alena Đurasa, Petru Dugandžić, Csillu Barath Bastaić, Iskru Jirsak, Antu Pecotića, Darka Janeša, Tibora Karamehmedovića i brojne druge.
Na predstavljanju je bio i Cody McClain Brown, predavač na Fakultetu političkih znanosti u Zagrebu i autor knjige "Propuh, papuča i punica". Cody za sebe kaže da je "hrvatski zet", a u svojoj knjizi je opisao priču svoje transformacije iz "stranca" u „zeta”. Postao je poznat nakon zabavnih pogleda jednog Amerikanca na hrvatske „običaje” poput opsjednutosti propuhom i specifičnih pravila u odnosu s punicom.