Znanstvenici tek prije neki dan otkrili asteroid koji ce proletjeti tik do Zemlje

NASA je izvijestila da ce u nedjelju, 7. rujna, kraj Zemlje proletjeti asteroid promjera oko 20 metara.

5.9.2014.

Znanstvenici su objavili da ce asteroid, nazvan 2014 RC, proci kraj Zemlje, tocnije, iznad Novog Zelanda, ali nece biti vidljiv golim okom, no moci ce ga se uociti i najjednostavnijim teleskopom, pise iflscience.

'Iako ovaj nebeski objekt ne predstavlja nikakvu prijetnju Zemlji ili satelitima, njegov bliski pristup stvara jedinstvenu priliku istrazivacima da ga promatraju i saznaju vise o asteroidima', porucila je NASA.

Astronomi kazu da je asteroid 2014 RC (nadimak mu je jos i Pitbull) otprilike iste velicine kao i svemirska stijena koja je eksplodirala nad Chelyabinskom u Rusiji prosle godine. Dok promatraci neba nece moci uociti asteroid golim okom, astronomi amateri vjerojatno ce ga moci 'uhvatiti' koristeci mali teleskop.

Možda će te zanimati

Friteza Pro Delimano
Od 479,95knOd 599,95kn
Pržena hrana s manje masnoće? Moguće je uz Pro fritezu na vrući zrak. Naručite Online.

Imaš priču? Javi nam se!
Imaš priču, ekskluzivu ili jednostavno temu za koju bi se trebalo čuti? Javi nam se, a mi ti jamčimo anonimnost.
Pošalji priču