RAVNO PRED OČIMA: /

Možete li pronaći skrivene poruke u ovim logotipovima?

Image
Foto: Thinkstock, leszekglasner

Od McDonaldsovih zlatnih lukova, do jednostavne Nike kvačice, brojni se brendovi odmah prepoznaju preko njihovog loga.

28.1.2017.
11:20
Thinkstock, leszekglasner
VOYO logo

A neki, poput BMW-a, FedExa i Tobleronea dodatno su se potrudili da u njih stave i skrivene znakove, piše Daily Mail.

Image
OD COCA COLE DO FACEBOOKA: /

Bizarno podrijetlo 7 najpoznatijih zaštićenih korporativnih boja

Image
OD COCA COLE DO FACEBOOKA: /

Bizarno podrijetlo 7 najpoznatijih zaštićenih korporativnih boja

Možda niste u stanju odmah uočiti skriveno značenje, ali čim to jednom uspijete, teško da ćete zaboraviti. Radi se o "elementu iznenađenja, koje stvara taj 'aha!' trenutak", napisao je u knjizi 'The Laws of Subtraction' Lindon Leader, dizajner loga tvrtke FedEx.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: fedex
Image
Foto: amazon
Image
Foto: sony vaio
Image
Foto: f1
Image
Foto: bmw
Image
Foto: toblerone

Važno je koje je boje

Ne radi se samo o tajnim porukama, i boja je važan alat u činjenju brenda lako pamtljivim.

Znanstvenici sa Sveučilišta Missouri-Columbia testirali su 2014. koje emocije ljudi povezuju s bojama logotipova.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ispitane su 184 odrasle osobe, a korišteni su generički logotipovi različitih boja lažnih tvrtki, koje su znanstvenici sami izmislili.

Rezultati su pokazali kako plavi logotipovi izazivaju osjećaje povjerenja, uspjeha i pouzdanosti, dok zeleni logotipovi izazivaju percepciju prijateljskog odnosa prema okolišu, ali i čvrstoče i muževnosti.

Ljubičasti logotipovi izazivaju ženstvenost, glamur i šarm, a ružičasti mladost i modu.

I na kraju, žuti su logotipovi izazivali percepciju zabave i modernosti, a crveni osjećaje samopouzdanja i stručnosti.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ne smije se zanemariti ni oblik

Image
Foto: Thinkstock, brainpencil

Kao i boja, i obik loga jako utječe na učinak brenda.

Tako je prošlogodišnja studija proučavala kako činjenica da je logo okrugao ili četvrtast utječe na percepcije ljudi o kvalitetama tvrtke.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Grupi od 69 studenata rečeno je kako se studija bavi o preferencijama raznih proizvoda, te im je zatim pokazan oglas za trosjed koji je sadržavao bilo okrugli ili četvrtasti logo brenda.

Nakon što su vidjeli oglas sudionike se pitalo što misle koliko je trosjed udoban. Rezultati su pokazali kako su sudionici koje su vidjeli četvrtasti logo smatrali da je trosjed manje udoban od onih koji su vidjeli okrugli logo.

S obzirom na brojne elemente koji se trebaju uzeti u obzir, sada tvrtke troše ogromne količine noca na dizajn svojih logotipova. A najskuplji do sada bio je novi logo potreban za rebrandiranje britanske naftne tvrtke BP, koji je koštao pšunih 211 milijuna dolara, ili gotovo 1.5 milijardi kuna.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
FNC 20 PROPUŠTENE
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo