OVAKO ĆE 2117. IZGLEDATI KOLONIJA NA MARSU: / Pogledajte snimku virtualne stvarnosti u 360°

3.12.2017.
Screenshot

Doista fascinantni video nudi iskustvo futurističkog grada u 360 stupnjeva te pruža dosad najdetaljniji uvid planirane marsovske baze, piše Daily Mail.

Ovaj video objavljen je u sklopu strategije Dubaija Mars 2117, čiji je cilj u 100 godina imati funkcionalno naselje na Marsu.

Grad Mudrosti

Video započinje pozdravom holografskog predstavnika Ujedinjene marsovske vlade, koji vam poželi dobrodošlicu u vaš drugi dom.

Grad Mudrosti, prvo ljudsko naselje na Marsu, opremljen je laboratorijima, sveučilištem, neboderima, prekrasnom arhitekturom te predstavlja dom 600.000 stanovnika.

Tijekom 7-minutne ture vas se prevozi s površine planeta u brojne velike kupole u kojima se nalaze razne građevine. Video prikazuje hyperloop prijevozni sustav, kao i razne vrste robota, letećih vozila, biljaka te ljudi.

Kako bi u potpunosti uživali u videu morate ga gledati pomoću VR headseta. No čak i bez toga, video i dalje djeluje impresivno.

Šeik Mohamed bin Rašid, dopredsjednik i vladar Dubaia, bio je jedan od prvih koji je provjerio ovo iskustvo.

"Slanje ljudi na druge planete već je dugo ljudski san" rekao je o ovom projektu još u veljači. "Naš je cilj da UAE predvode međunarodnu akciju kojom bi se ti snovi ostvarili."

Krenuo 100-godišnji plan

Grad je dio 100-godišnjeg plana koji se temelji na rastu nove svemirske industrije.

Foto: Screenshot

Godine 2020. planirano je lansiranje prve međuplanetarne misije jedne muslimanske zemlje, sonde koju će lansirati UAE.

Letjelica bi trebala ući u orbitu oko Crvenog planeta 2021., na 50-godišnjicu osnutka Emirata. Tamo bi sonda trebala vršiti znanstvena promatranja marsovske atmosfere te tražiti tragove vode.

Planove za grad na marsu UAE su prvi put objavili u veljači ove godine, na Svjetskom samitu vlada u prisutnosti predstavnika 138 vlada.

Marsovski znanstveni grad na Zemlji

Kako bi simulirali život na Marsu, Dubai je u rujnu objavio kako gradi 135 milijuna dolara vrijedan 'Marsovski znanstveni grad'.

BUDUĆNOST LJUDSKIH KOLONIJA NA MARSU: /

'Veliki gradovi za 100 godina mogli bi biti pod vodom. Zato sam osmislio ovo'

BUDUĆNOST LJUDSKIH KOLONIJA NA MARSU: /

'Veliki gradovi za 100 godina mogli bi biti pod vodom. Zato sam osmislio ovo'

Grad će biti površine 176.515 četvornih metara te će biti najveća simulacija svemirskog grada ikad. Projekt će biti dom timu znanstvenika koji će živjeti tamo godinu dana, vršiti eksperimente te tražiti hranu, vodu i energiju potrebnu za održanje života na Marsu.

Grad će sadržavati napredne laboratorije koji će simulirati marsov teren i negostoljubiv okoliš.

Sastojati će se od više kupola, koje će biti izgrađene korištenjem "inovativnih građevinskih tehnika".

Još jedna runda