NASA PREDVIĐA: / Na Noć vještica tik do Zemlje projurit će još jedan asteroid

Tijekom 31. listopada tik pored Zemlje trebao bi projuriti asteroid 2015 TB145, promjera 280 - 620 metara, brzinom od 125.500 km/h.

20.10.2015.
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

To je oko trećina udaljenosti Zemlje i Mjeseca, te će prolaz moći promatrati i astronomi amateri s običnim teleskopima.

Asteroid će se najviše približiti Zemlji u 16:14 po srednjoeuropskom vremenu. Radi se o najvećem približavanju nekog nebeskog tijela Zemlji od srpnja 2006. a znanstvenici vjeruju kako se drugi veliki asteroid neće približiti tako blizu planetu do 2027. godine.

Iako sam asteroid ne predstavlja opasnost po Zemlju, NASA ga je ipak klasificirala kao "opasan" jer se prelazi prag od 7.403.000 kilometara udaljenosti.

Ono što je zabrinjavajuće je da je NASA primjetila ovaj asteroid prije ne više od dva tjedna, što je relativno kratko razdoblje.

Kasno otkriven

"Asteroid se nalazi u izrazito ekscentričnoj orbiti s visokom inklinacijom", pravdaju se u svemirskoj agenciji. Zbog nepravilne orbite, NASA nije sigurna gdje će otići, ali je uvjerena da neće udariti u Zemlju.

Sve asteroide, kao i ostala nebeska tijela u blizini Zemlje konstantno motri NASA-in Near Earth Object Observations Program, koji objavljuje upozorenja ako nešto dođe preblizu Zemlji.

Za prouzročenje globalnog razaranja dovoljno je da Zemlju udari i asteroid promjera oko 400 metara.

Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Možda će te zanimati

Imaš priču? Javi nam se!
Imaš priču, ekskluzivu ili jednostavno temu za koju bi se trebalo čuti? Javi nam se, a mi ti jamčimo anonimnost.
Pošalji priču
Zaštitne maske za lice troslojne - 50 komada
22,12kn55kn
Mekane i udobne, pružaju zaštitu od 95%.
Imaš priču? Javi nam se!