Je li Nikola Tesla bio u pravu prije 79 godina?

25.9.2011.

Ako ponovljeni eksperiment znanstvenika s CERN-a pokaže iste rezultate, to će značiti da je Nikola Tesla bio u pravu kad je 1932. godine rekao da su neutrini "male čestice koje se kreću brže i od svjetlosti", piše jedan američki bloger.

Podsjetimo, znanstvenici su poslali neutrine kroz zemlju od CERN-a prema 732 kilometara udaljenom laboratoriju Gran Sasso u Italiji, te su ostali šokirani što su čestice do odredišta došle 60 nanosekundi brže od svjetlosti.

Tesla je još 1932. godine rekao kako njegova istraživanja neutrina pokazuju da su to tako male čestice koje nose mali naboj i kreću se velikom brzinom, bržom od brzine čestica svjetlosti.

Eksperiment sada moraju provesti dva neovisna laboratorija, kako bi potvrdila ili opovrgla ovo otkriće koje bi moglo promijeniti naš pogled na fiziku i dovesti do preispitivanja postojećih teorija.

Naravno, svakoga zanima i je li ovim otkrićem otvorena mogućnost putovanja kroz vrijeme. Fizičari kažu kako je takva teoretska postavka moguća, no razina tehnologije koju posjedujemo još takav put ne može omogućiti ljudima.

Vezani članci:

arti-201109230004006 arti-201102020322006 arti-201103220280006