FALCON HEAVY: / Space X objavio fotografiju nove najmoćnije rakete na svijetu

Foto: Instagram

Tvrtka Space X Elona Muska odlučila je svoje pratitelje na Instagramu obradovati novogodišnjim poklonom malo ranije pa je prije vremena objavila fotografiju dijela svoje nove rakete Falcon Heavy.

29.12.2016.

"Kada FH poleti iduće godine, bit će najmoćnija operativna raketa na svetu", objavila je američka tvrtka.

SPACE-X PROGRAM: Slavni vizionar otkrio detalje svemirskog broda koji će prevesti milijun ljudi na Crveni planet

Falcon Heavy će u orbitu moći ponijeti teret težine od 54 tone, što je ekvivalent Boeingu 737 krcatom putnicima, posadom, prtljagom i gorivom, piše RT.

Raketa koja je namijenjena transportu ljudi u svemir "vraća mogućnost leta ljudske posade na Mars", ističe Space X na svojim stranicama.

Prvo lansiranje nove rakete planirano je za 2016., ali je zbog eksplozije rakete Falcon 9 odgođeno za 2017. godinu.

Ukoliko lansiranje zaista bude bilo izvedeno, Space X će preduhitriti NASA-u, koja planira svoju novu raketu za prijevoz teškog tereta lansirati krajem 2018. godine.

Unatoč tome što može ponijeti dvaput teži teret od svoje "rođakinje" – rakete Delta IV Heavy, Falcon Heavy neće biti rekorder.

Raketa Saturn V, koja se posljednji put vinula u nebo 1973. godine, uspjela je da sa sobom u orbitu ponijeti teret od 130 tona.